از زمان‌های بسیار دور، انسان‌ها به نوع پوششان بسیار اهمیت می‌دادند و از لباس‌ها برای اهداف معینی استفاده می‌کردند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه‌های جدیدی برای تولید انواع لباس ابداع شده است. لباس‌های زیر از اساسی‌ترین لباس‌ها برای مردان و زنان محسوب می‌شوند و تنوع بسیار بالایی در تولید این محصولات وجود دارد. از لباس‌های زیر مردانه که این روزها طرفداران زیادی به خود جذب کرده است، می‌توان به شورت اسلیپ مردانه اشاره کرد. این شورت‌ها به دلیل اینکه جنس و سایزهای متنوعی دارند، امر راه رفتن را برای مردان بسیار آسان کرده‌اند. این محصولات در انواع مختلفی تولید می‌شوند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شوید.

شورت اسلیپ مردانه

یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین نقاط بدن، اندام تحتانی است که نظافت و دمای آن بسیار حائز اهمیت است. شورت‌ها در انواع مختلفی به منظور خشک نگه داشتن ناحیه تناسلی و محافظت از آن استفاده می‌شوند و لباس‌های زیر، از لباس‌های ضروری محسوب می‌شوند.

از انواع محبوب شورت‌های مردانه موجود در بازار، می‌توان به شورت اسلیپ مردانه اشاره کرد. این شورت‌ها به دلیل راحتی، سبکی و ساختاری که دارند، حس راحتی را به افراد هدیه داده‌اند و به همین دلیل از لباس‌های زیر پرفروش در این روزها محسوب می‌شوند.

از آنجایی که شورت اسلیپ جنس مناسب و انعطاف بسیار بالایی دارد، ورزشکاران علاقه زیادی به این نوع دارند. با استفاده از این محصول پاها آزادانه به حرکت در می‌آیند و فرد هنگام حرکت احساس راحتی می‌کند.

تاریخچه شورت اسلیپ مردانه

 قبل از سال ۱۹۳۵ میلادی هیچکس از وجود شورت اسلیپ مردانه اطلاع نداشت و همه افراد از لباس‌های زیر دست و پا گیر استفاده می‌کردند.

در ایالت شیکاگو آمریکا شرکتی به نام کوپرز در حال تولید و عرضه انواع مختلف لباس زیر بود که در سال ۱۹۳۵ برای اولین بار شورت اسلیپ را طراحی کرده و این محصول را به فروشگاه معروف مارشال فیلد عرضه کرد. در آن دوره این شورت‌ها را با نام شورت بریف می‌شناختند.

این محصول به سرعت توانست محبوبیت خاصی در بین مصرف‌کنندگان پیدا کند. طبق تحقیقات صورت گرفته، ثابت شده است که در سه ماه اول عرضه این محصول به بازار، چیزی حدود ۳۰ هزار جفت از این محصول به فروش رسید. همچنین ناگفته نماند که انواع شورت اسلیپ مردانه در همان ابتدا به کشورهای دیگر اروپایی و سایر قاره‌ها نیز صادر شد.

در سال ۱۹۳۸ آمار خرید شورت اسلیپ مردانه در بریتانیا، هر هفته چیزی حدود ۳ هزار جفت بود. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی در سال ۱۹۴۸ شورت اسلیپ مردانه به اندازه‌ای محبوب شد که دولت بریتانیا به هر یک از اعضای تیم ملی المپیک خود یک جفت از این لباس زیر هدیه داد.

انواع شورت اسلیپ مردانه

همان‌طور که می دانید هر برندی برای جلب توجه مشتریان و مجاب کردن بسیاری از سلیقه‌ها به خرید، محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود تا انواع مختلفی از یک محصول تولید و برای مصرف روانه بازار شود. برای انواع شورت اسلیپ مردانه می‌توان دسته بندی‌های مختلفی در نظر گرفت در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

فاق

در وهله اول می‌توان این محصول را به سه دسته از نظر فاق تقسیم کرد. شورت اسلیپ مردانه در ۳ دسته فاق کوتاه، فاق متوسط و فاق بلند در بازار موجود است. افراد با سلایق مختلف می‌توانند از هر کدام از این شورت‌ها بهره‌مند شوند.

اگر بخواهیم دسته بندی دیگری برای انواع این شورت‌ها داشته باشیم، باید به جنس آنها اشاره کنیم. لباس‌های زیر اغلب از جنس نخ، نایلون، پنبه، ویسکوز، ابریشم، لاکرا و اسپندکس تولید می‌شوند. بهتر است بدانید که پارچه الستان که حالت ارتجاعی نیز دارد، به الیاف تولیدی شورت اضافه شده است.

جنس

جنس شورت اسلیپ مردانه نیز در انواع مختلفی در نظر گرفته می‌شود. به دلیل محبوبیتی که این محصول دارد، بهترین جنس‌ها برای تولید آن انتخاب می‌شود. البته جنس لباس زیر در فصل‌ها بهتر است با رعایت اصول استفاده شود.

به عنوان مثال در تابستان بهتر است از الیاف پنبه استفاده شود تا رطوبت و تعریق ناحیه تناسلی به خوبی توسط لباس برطرف شود‌. این نوع الیاف به دلیل انتقال هوا از حساسیت جلوگیری می‌کند.

در زمستان نیز بهتر است از شورت‌هایی که از الیاف پشمی و یا لاکرا بهره می‌برند، استفاده کنید. هنگام خرید این محصولات باید نسبت به حساسیت بدن خود، محصول مناسبی را انتخاب کنید تا از عفونت‌ها و حساسیت‌ها جلوگیری کنید.

سایز

شورت‌ها را می‌توان از نظر سایز نیز دسته بندی کرد. تمامی البسه دارای سایزهای مختلفی است و لباس‌های زیر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سایز این محصولات براساس دور کمر تعیین می‌شود و اغلب در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک دسته بندی می‌شود. مدیوم (M)، لارج (L)، ایکس لارج (XL) از اندازه‌های رایج در لباس‌ها است و افراد با این سایزها آشنایی کامل دارند. در انتخاب سایز شورت اسلیپ مردانه نیز باید دقت کافی داشت، تا هنگام استفاده از آن احساس راحتی نمایید.

فواید شورت اسلیپ مردانه

ناحیه تناسلی و اندام تحتانی از جمله مهم‌ترین و حساس‌ترین اندام‌های بدن به حساب می‌آید. افراد برای حفاظت از آن قسمت بدن، بهتر است شرایط مساعدی فراهم آورده و به نظافت آن اهمیت زیادی قائل شوند. با استفاده از شورت مناسب می‌توان در حفاظت ناحیه تناسلی بسیار مؤثر واقع شد.

پوشیدن شورت اسلیپ مردانه به تمامی افراد توصیه می‌شود، مخصوصاً کسانی که دارای ران‌های پهن می‌باشند؛ چرا که ساییدگی لباس زیر در چنین افرادی بسیار شایع است. شورت اسلیپ مردانه به دلیل طراحی خاصی که دارد باعث ثابت ماندن دستگاه تناسلی مردان در حین انجام ورزش‌های سنگین و فعالیت‌های پرجنب و جوش شده و در نتیجه از به وجود آمدن آسیب‌های شدید جلوگیری می‌کند.

شورت‌های اسلیپ مردانه به دلیل داشتن انعطاف بسیار بالا، فشار اضافی در قسمت شکم و کمر ایجاد نمی‌کنند. بسیاری از مردان جامعه به پوشیدن شورت اسلیپ علاقه زیادی نشان می‌دهند، چرا که این محصولات علاوه بر پوشاندن اندام، پاهای فرد را کاملاً آزاد می‌گذارد.

مضرات شورت اسلیپ مردانه

در خصوص ضررهای شورت اسلیپ مردانه، دو نظریه متفاوت وجود دارد. تعدادی از پزشکان ارولوژیست معتقدند شورت‌های اسپرت مردانه، اندام تحتانی مردان را تحت فشار قرار می‌دهند که در این حالت، احتمال به وجود آمدن آسیب‌های مختلف در این اندام بالا می‌رود. از جمله این آسیب‌ها می‌توان به واریس دستگاه تناسلی و مشکلاتی که منجر به بارور نشدن مردان می‌شود اشاره کرد.

همچنین گروه دیگری از پزشکان معتقد هستند، شورت‌های اسلیپ، بیش از حد به ناحیه تناسلی می‌چسبند و این ناحیه نمی‌تواند با هوا ارتباط کافی برقرار کند. چنین پزشکانی معتقدند در این حالت ممکن است عفونت‌های مختلف به وجود آید. البته ناگفته نماند که این نظریه‌ها به هیچ عنوان ثابت نشده‌اند.

کاربرد شورت اسلیپ مردانه

شاید در نظر شما لباس‌های زیر اهمیت کمی داشته باشند، اما حقیقت این است که این لباس‌ها از نظر نظافت و راحتی برای بسیاری از افراد خیلی مهم هستند.

اکثر ورزشکاران به‌دلیل راحتی این محصول اغلب از این محصول استفاده می‌کنند. پایین تنه ورزشکاران به تحرک زیادی نیاز دارد و به همین دلیل استفاده از شورت‌های اسلیپ بسیار مورد توجه این افراد است.

افرادی که ران‌های پهنی دارند، معمولاً با مشکل ساییدگی ران با لباس مواجه می‌شوند. برای جلوگیری از این مشکل می‌توان از شورت اسلیپ مردانه استفاده کرد.

این شورت‌ها با ساختاری که دارند، برای این افراد بسیار مناسب است. استفاده از این محصولات به‌دلیل کیفیت بالا، جنس مناسب و ساختار مناسب برای بانوان نیز توصیه می‌شود. بیماری‌های عفونی و قارچی در ناحیه تناسلی بانوان یک امر رایج است‌. با استفاده از شورت‌های اسلپ بیشتر این مشکلات حل می‌شود. شما نیز می‌توانید با استفاده از این محصولات از مزایای آنها بهره مند شوید.

نکات استفاده از شورت اسلیپ مردانه

  •  جهت جلوگیری از جمع شدن باکتری‌ها در قسمت تناسلی بهتر است لباس زیر خود را زود به زود تعویض کنید.
  • جهت خرید این محصول ابتدا از سایز دقیق خود مطلع شوید.
  • توصیه می‌شود شورتی تهیه کنید که رنگ آن ثابت بوده و سبب به‌وجود آمدن حساسیت نشود.
  • بهتر است هنگام خرید به برند و مارک شورت توجه نمایید.
  • در صورتی که از بیماری واریکوسل رنج می‌برید، از شورت اسلیپ بسیار تنگ استفاده نمایید تا از آویزان ماندن بیضه‌هایتان جلوگیری شود.

خرید شورت اسلیپ مردانه

این روزها بازار داغ خرید و فروش آنلاین در همه جا رواج یافته است. افراد زیادی تمام خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند. از مزایای این شیوه می‌‌توان به امکان مقایسه کالاها، تنوع بالای محصولات، امکان مقایسه قیمت و..‌. اشاره کرد.

شما می‌توانید شورت اسلیپ مردانه را با قیمت مناسب از یکی از فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنید و از استفاده از آن لذت ببرید. خرید شورت اسلیپ مردانه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و این محصولات طرفداران زیادی به خود جذب کرده‌اند. قیمت شورت اسلیپ مردانه با توجه به انواع آن متفاوت است و هنگام خرید باید به این نکته توجه نمایید.

سخن پایانی

شورت اسلیپ مردانه یکی از محصولات بسیار کاربردی به حساب می‌آید که مردان زیادی از آن استفاده می‌کنند. این محصول در انواع گوناگونی وجود دارد که شما کاربران عزیز با توجه به سلیقه و سایز ادام تحتانی خود، می‌توانید محصول مناسبی انتخاب کرده و خریداری نمایید.

از مزیت‌های بارز و منحصربه‌فرد این محصول می‌توان به درگیر نکردن پا و آزاد گذاشتن آن هنگام انجام ورزش‌های سنگین اشاره کرد. این محصول ضرر خاصی ندارد و به همین سبب استفاده از آن، برای تمامی مردان توصیه می شود.


2 دیدگاه

قربانعلی · آوریل 19, 2023 در 3:30 ب.ظ

سلام. اگر ارتفاع فاق و دور ‌‌کمر را به سانتیمتر برای سایز های مختلف در تصویر قرار بدهید، می توانیم سایز مناسب خودمان را انتخاب و خرید کنیم. موفق باشید.

    کرال · آوریل 27, 2023 در 8:35 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    حتما رسیدگی میشه.
    ممنون از توجه‌تون

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *