همانطور که می‌دانید لباس‌های زیر در انواع جنس‌های مختلف تولید می‌شوند، اما گاهی برخی خریداران به دنبال بهترین و کاربردی ترین گزینه برای انتخاب هستند.

 امروزه قطعا کلمه نانو به گوشتان خورده است، مخصوصا وقتی که به خرید رفته و فروشنده‌ها می‌گوید فلان لباس نانو است، برخی به اشتباه فکر می‌کنند که نانو تنها یک نوع جنس است.

 نانو در اصل فرایندی متفاوت در روند تولید بوده که برای انواع لباس‌ها از لباس زیر گرفته تا راحتی و حتی جوراب‌ها و دیگر پوشاک استفاده می‌شود.

لباس‌هایی تولید شده با روش نانو به دلیل تفاوت چشمگیر در فرایند تولید طبیعتا امکانات کاربردی تری نیز برایتان به همراه دارند، پس اگر شما هم به دنبال انتخابی متفاوت و کاملا کاربردی هستید در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با چنین لباس‌هایی آشنا شویم.

لباس زیر نانو زنانه

نانو چیست و چه کاربردی دارد؟

در تعریف نانو بهتر است بگوییم نانو نه نوعی جنس است و نه ماده خاصی، بلکه فقط نمونه‌ای‌ از یک مقیاس اندازه گیری است که بیشتر مواقع با عبارت نانو ذرات با آن آشنا شدید.

روند پیشرفت صنعت و تکنولوژی نانو در هر زمینه‌‌ای کاربرد‌های خاص خود را داشت و بسیار مورد توجه قرار گرفت تا آنجا که وارد عرصه پوشاک و لباس نیز شد.

 زمانی که محصولی با تکنولوژی نانو تولید می‌شود در اصل یک نوع تغییر در ساختار مواد و ذرات آن اتفاق افتاده می‌افتد و آن را کاملا متفاوت می‌سازد.

 بعضی فروشندگان به اشتباه نانو را نوعی جنس معرفی می‌کنند در صورتی که نانو یک نوع تغییر در روند ساخت ذرات و تولید آنهاست؛ به عبارتی زمانی که در ذرات دستکاری ایجاد می‌شود و این دستکاری در مقیاسی کوچک تر از اتم صورت می‌گیرد خروجی ما محصولی است از نوع نانو.

بافت پارچه

لباس‌هایی که با تکنولوژی نانو تولید می‌شوند کاربردی تر بوده و معمولا سریعتر از دیگر پارچه‌ها واکنش نشان می‌دهند، امروزه اکثر تولید کنندگان و فروشندگان سعی دارند تا از تکنولوژی نانو در تولید اجناس خود کمک بگیرند.

لباس‌های نانو به دو روش تولید می‌شوند؛ یا مستقیما توسط تکنولوژی نانو تولید شده، یا اینکه در روند تولید پارچه‌های مربوطه مواد نانو افشان به آنها اضافه می‌کنند.  

ممکن است از خود بپرسید این تکنولوژی جدید چه تاثیری در کاربرد لباس‌ها دارد؟

به طور خلاصه فناوری نانو اول از هر چیز در حساسیت‌های پوستی کاملا به شما کمک می‌کند، همچنین در فضا‌های گرم با خاصیت جذب عرق، راحتی و آراستگی شما را نیز به همراه دارد.

از دیگر ویژگی‌های لباس‌های نانو می‌توان به دفع باکتری‌های بدن و در نتیجه بوی نامطبوع در قسمت‌های تناسلی نیز اشاره کرد.

این‌ها تنها بخشی از کاربرد لباس‌های تولید شده با تکنولوژی نانو است، برای معرفی انواع لباس زیرهای نانو و مطلع شدن از مزایای آنها در ادامه همراه ما باشید.

لباس زیر نانو چیست؟

امروزه تکنولوژی نانو در تولید اکثر لباس‌ها مخصوصا لباس‌های زیر مثل شورت‌ها، زیرپوش‌ها و … بیشتر از هر فناوری دیگری کاربرد دارد.

از آنجا که چنین لباس‌هایی مزایا و کاربرد خاص خود را دارند در نتیجه طبیعتا در مقایسه با لباس‌های معمولی طرفدارن بیشتری را جذب خود می‌کنند.

 لباس‌های زیر مثل شورت و سوتین‌ها، زیرپوش‌ها و…تماس مستقیم با بدن شما داشته و بخش زیادی از سلامت پوست و بدن شما را شامل می‌شوند، در ادامه به معرفی و توضیح بعضی از موارد بالا می‌پردازیم.

لباس های زنانه

مزایای شورت و لباس زیر نانو

امروزه بسیاری از خریداران شورت‌های نانو را انتخاب می‌کنند، شورت‌های نانو به تازگی جز پر طرفدارترین در بین مشتری‌ها هستند، اما دلیل محبوبیت این شورت‌ها به نسبت دیگر مدل‌ها در چیست؟

همانطور که قبلا گفتیم تکنولوژی نانو در ساختار تشکیل دهنده مواد تغییر ایجاد کرده و آنها را با ساختاری از مقیاس نانو تشکیل می‌دهد، در نتیجه شورت‌های نانو شورتی هستند که الیاف به کارفته در آنها از ذرات کوچکی ساخته شده است.

شورت پادار مردانه کرال کویین

 تغییر در ساخت و ساختار این ذرات کوچک در مقابل مزایای خاص خود را دارند به همین دلیل است که بیشتر خریداران ترجیح می‌دهند لباس‌هایی تولید شده با فرایند نانو را انتخاب کنند.

به طور خلاصه و به صورت یک جمع بندی مهم‌ترین مزایای لباس زیر‌های نانو را برای شما فهرست کرده‌ایم:

  1. مقاوم در برابر ورود و نفوذ انواع باکتری و میکروب‌ها
  2. پیشگیری و توقف در ایجاد عفونت‌های پوستی
  3. ضد خارش و عوارض‌های پوستی
  4. خاصیت ضد تعریق
  5. از بین بردن بوی نامطبوع بدن در هنگام تعریق
  6. حفظ دمای مناسب بدن در فصل‌های متفاوت از سال
  7. جلوگیری از بروز انواع حساسیت‌های پوستی
  8. جلوگیری از انواع عفونت‌ها در ناحیه تناسلی
  9. مقاوم در برابر شست و شو و داشتن طول عمر زیاد
  10. ضد چروک و نیاز نداشتن به اوتوکشی

همچنین از مزیت‌های شورت‌های نانو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درصد مقاومت بالا

شورت‌های نانو معمولا جز بهترین و مقاوم ترین شورت‌ها در برابر شست و شو هستند، همچنین به دلیل بافت خاصی که دارند برای جذب رطوبت و از بین بردن بوی بد در ناحیه تناسلی بهترین گزینه‌اند.

جلوگیری از عفونت‌ها

قطعا می‌دانید که رطوبت باکتری‌های موجود در ناحیه تناسلی عفونت‌های خاص خود را به همراه دارد و همچنین باعث ایجاد بویی نامطبوع می‌شود، با انتخاب شورت‌های نانو به راحتی‌ می‌توانید از شر چنین مواردی خلاص شوید.

ضد قارچ و باکتری

همچنین از مهمترین مزایای شورت نانو می‌توان به خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری بودن آن اشاره کرده که ضامن سلامتی شماست و به همین دلیل بیشتر خانم‌هایی که در معرض چنین بیماری‌هایی هستند شورت‌های نانو را انتخاب می‌کنند.

ضد خارش و عفونت‌های پوستی

اگر پوشیدن انواع لباس‌های زیر خارش یا عفونت‌های پوستی را برایتان به همراه دارد یا می‌خواهید از آنها پیشگیری کنید شورت‌های نانو مناسب ترین گزینه برای شما خواهند بود.

مناسب در مواقع عرق سوز شدن

با استفاده از بافت مخصوص نانو این شورت‌ها تعریق بدن شما را تا حدود زیادی کنترل کرده و رطوبت ناشی از فعالیت شما را جذب می‌کند و در نتیجه لباس رویی شما بدون هیچ عرقی آراستگی ظاهری خود را حفظ می‌کند.

همچنین این مزیت شورت نانو برای افرادی که در طول روز زیاد فعالیت کرده و بدنشان تعریق بالایی و دارد و معمولا عرق سوز می‌شوند بهترین انتخاب است.

خاصیت ضد چروک

نانو افشان‌های خاصی مثل نانو تیتانیوم و سیلیس باعث می‌شود که شورت شما بعد از شست و شو و آب کشی در برابر چروک شدن مقاوم باشد، همین خاصیت ضد چروک استفاده شما از شورت نانو را راحت تر می‌کند.

شورت‌های نانو در مقایسه با دیگر شورت‌ها از مزایا و ویژگی‌های مثبت بیشتری برخوردارند، اگر توان مالی خرید آنها را دارید قطعا ما به شما شورت‌های نانو را پیشنهاد می‌کنیم.

زیرپوش آستین حلقه ای

مزایای استفاده از زیرپوش نانو

از آنجا که تکنولوژی و صنعت نانو طیف گسترده‌ای از پوشاک و لباس زیر را در بر می‌گیرد،  روند تولید زیرپوش‌ها نیز از این تکنولوژی بی بهره نیستند و با عنوان زیرپوش نانو خریداران خاص خود را جذب می‌کنند.

زیرپوش‌ها با هدف سلامت پوست شما و عدم تماس جنس پیراهن با بدن در دو نوع رکابی و آستین دار تولید می‌شوند؛ به عبارتی وظیفه زیرپوش‌ها محافظت و مراقبت از پوست و بدن شماست در نتیجه بهتر است بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

به همین منظور زیرپوش‌های نانو در انواع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند، برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های زیرپوش‌های نانو تا انتها همراه ما باشید.

خاصیت آنتی باکتریال

با توجه به تکنولوژی به کار رفته در روش نانو، از مهمترین ویژگی‌های این نوع زیرپوش می‌توان به خاصیت آنتی باکتریال اشاره کرد، بدن ما هر روزه با توجه به فعالیت‌های خود سموم متفاوت سطحی را تولید می‌کند که زیرپوش نانو در دفع این سموم بسیار موثر هستند.

افزایش سطح بهداشت بدن

از وظایف اصلی و اولیه زیرپوش‌ها بهداشت بدن و حفظ آراستگی پوشش شماست زیرپوش‌های نانو با توجه به فرایند خاص خود در تغییر ساختار مواد  خاصیت ضد عرق یا به عبارتی جذب عرق داشته وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.

راحتی در استفاده

زیرپوش‌های نانو همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر شست و شو، چروک نشدن، ضد رنگ و ضد لک بودن استفاده شما را راحت کرده، پس دیگر نیاز ندارید زمان زیادی را صرف رفوکردن یا اوتو کردن آنها کنید.

به همین دلیل زیرپوش‌های نانو به نسبت زیر‌پوش‌های معمولی طرفداران بیشتری داشته و از زمان ورود به عرصه پوشاک همچنان جایگاه بالای خود را در بین خریداران حفظ کرده.

شورت نانو

نحوه شست و شو لباس‌های نانو

درست است که لباس‌های نانو در مقابل شست و شو‌های مداوم از مقاومت بالایی برخوردارند، اما توجه داشته باشید همین شست و شو‌های مکرر باعث از بین رفتن یکی از مهمترین خاصیت این لباس‌ها می‌شود.

همانطور که قبلا گفتیم ضد قارچ و باکتری بودن ذرات از مهم ترین ویژگی‌های این محصول است و شما با شست و شو‌های مکرر باعث می‌شوید نانو ذرات قارچ کش خاصیت خود را از دست بدهند.

سخن پایانی

لباس‌های تولید شده با فناوری نانو به دلیل تمام مواردی که با یکدیگر مرور کردیم جز بهترین و پر طرفدارترین گزینه برای انتخاب در بین خریداران هستند.

اگر می‌خواهید در کنار تضمین سلامت بدنتان آراستگی ظاهری خود را نیز حفظ کنید ما به شما استفاده از انوع لباس زیرهای نانو را پیشنهاد می‌کنیم.

با انتخاب این نوع لباس‌ها درست است که هزینه‌ نسبتا زیادی را می‌پردازید اما در مقابل مزایایی که برایتان به همراه دارد قطعا ارزش هزینه کردن را دارد پس اول از هر چیز سلامتی خود را در اولویت قرار دهید.

سلامتی شما و رضایت از انتخابتان باعث خوشحالی ما است، ممنون که تا انتها همراه ما بودید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *