جنتلمن بودن در هر شرایطی برازنده شماست؛ دیگر دوره‌ صرفا زیبایی‌ بیرون از خانه گذشته است، اگر در چند دهه پیش زندگی می‌کردید و فقط به زیبایی ظاهری لباس‌های بیرون اهمیت می‌دادید می‌توانستیم به راحتی از کنار این موضوع بگذریم، اما امروزه با توجه به تنوع گسترده انواع لباس‌های راحتی موجود در بازار مخصوصا شلوار‌های راحتی و بالا رفتن سطح فرهنگ اجتماعی از شما انتظار می‌رود به لباس و شلوار راحتی خود که موضوع محصول ما است بیشتر اهمیت داده و مسئله آراستگی و راحتی در منزل را اولویت خود قرار دهید.

اگر شما هم جز این دسته از افراد بوده و به دنبال استایلی متفاوت از بقیه هستید با معرفی انواع شلوار راحتی مردانه در ادامه همراه ما باشید.

انواع شلوار راحتی مردانه

تنوع در انتخاب حق شماست، به همین دلیل برای راحتی شما آقایان عزیز شلوار راحتی مردانه در انواع مدل‌ها و رنگ‌های متفاوت تولید شده و شما به راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه و کاربرد شلوار مورد نظر، جنس خود را انتخاب کنید. مدل‌هایی مانند، شلوار‌ راحتی فاق بلند، شلوار گرمکن، اسلش‌ها، شلوارک‌های راحتی‌ مردانه و… گزینه‌های مناسبی هستند که در ادامه به توضیح و معرفی هر یک می‌پردازیم، پس تا انتها در کنار ما باشید.

سوال همیشگی؛ چه جنسی مناسب است؟

اولین سوالی که ذهن خریداران را مشغول می‌کند و همواره مسئله مهمی به شمار می‌رود بحث جنس  کالای مورد نظر است، درباره جنس پارچه شلوار راحتی مردانه بهتر است بگوییم این پارچه در انواع متفاوتی تولید شده که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

انواع پارچه‌های مخصوص شلوار راحتی

انواع پارچه‌های مخصوص شلوار راحتی

پارچه‌های نخی

همانطور که می‌دانید لباس‌هایی از جنس نخ و تمام نخ همیشه جز پرطرفدارترین‌ها بوده و مشتری‌های ثابت خود را دارند. بیشتر مردم اجناسی از جنس پارچه‌های نخی را به این دلیل انتخاب می‌کنند که این نوع پارچه‌ها لطافت، خنکی، راحتی مطلوب، و هرآنچه که یک شلوار نخی مردانه باید داشته باشد را به شما ارائه می‌دهد.

پارچه‌های فلانل

در روند تولید این نوع پارچه‌ها معمولا از پشم و پنبه استفاده می‌شود که در نتیجه هنگام پوشیدن خنک بودن شلوار را کاملا احساس می‌کنید. همچنین در فصل تابستان گزینه مناسبی برای جلوگیری از تعریق و چسبیدن به بدن شماست، شلوار پنبه‌ای مردانه معمولا انتخاب درست و کاربردی بسیاری از مشتریان باهوش می‌باشد.

پارچه‌های کتان

جنس کتان جز آن دسته از پارچه‌هایی است که همچنان ثبات خود در بین خریداران را حفظ کرده، این جنس از پارچه به دلیل مقاوم بودن در فرایند شست و شو و فعالیت‌های زندگی روز مره همیشه طرفدران خاص خود را داشته که صد البته ارزش هزینه کردن را نیز دارد، همچنین به دلیل جنس خاصی که این نوع  پارچه‌ها دارند لازم نیست وقت زیادی را صرف اتوکشی کرده که خود دلیلی بر دو‌چندان شدن محبوبیتش در بین مشتریان است.

پارچه‌های ابریشمی و کشمیری

این جنس پارچه‌ها نیز گزینه‌های قابل قبول خود برای تولید را دارند و به دلیل احساس راحتی بی‌نظیری که به شما منتقل می کنند بسته به سلیقه خریداران ‌می‌توانند گزینه مناسبی برای لباس‌ خواب‌ها باشند، همچنین می‌توان گفت این جنس از پارچه در روند تولیدات لباس نقش پر‌رنگی داشته و درصد بالایی از پوشاک زنانه را به نسبت پوشاک مردانه شامل ‌می‌شود.

انواع شلوار راحتی مردانه برای منزل

بعد از خستگی‌های ناشی از فعالیت روزمره احساس راحتی در لباس‌های خانگی برای بسیاری از خریداران مسئله مهمی است، پس در ادامه همراه ما باشید تا انواع شلوار راحتی مردانه را برای شما عزیزان به‌طور خلاصه معرفی می‌کنیم.

انتخابی مناسب با شلوار گرمکن مردانه

از قدیم تا به امروز شلوار گرمکن‌ها همچنان در عرصه تولید‌ بوده وهستند، درست است که امروزه این مدل به نسبت گذشته‌ها کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرد اما از آنجا که جز شلوارهای راحتی هستند که معمولا کمی ضخیم بوده و کمر کش، در فصل‌های سرد سال مثل پاییز و زمستان گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهند بود، همچنین به دلیل پنبه به کار رفته شده در سطح داخلی بعضی مدل‌ها، شلوار گرمکن مردانه همان احساس راحتی و نرمی دلخواهی را که باید به شما ارائه می‌دهد.

تنوع در کاربرد با شلوار‌های اسلش مردانه

در بعضی اوقات آقایان به دنبال گزینه‌ای برای خرید هستند که قابلیت استفاده در چندین مکان را داشته و نیاز به عوض کردن شلوار راحتی خود نداشته باشند؛ اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و راحتی در چنین زمینه‌هایی مدنظرتان است ما به شما شلوار اسلش مردانه را پیشنهاد می‌کنیم.

این مدل که می‌توان آن را مدلی بینابین نیز معرفی کرد به گونه‌ای طراحی شده که هم به عنوان شلوار راحتی مردانه برای منزل و هم بیرون منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین گزینه مناسبی برای ورزش‌های روزانه در محیط بیرون و دورهمی‌های دوستانه است.

شلوار راحتی فاق بلند مردانه

انتخابی همشیگی با شلوار راحتی فاق بلند مردانه

از دیگر گزینه‌هایی که انتخاب بیشتر آقایان است می‌توان به شلوار‌ راحتی فاق بلند مردانه اشاره کرد، این شلوار همانطور که از اسمش پیداست در قسمت بین ‌پاها فاق بلندی داشته و در هنگام فعالیت‌های روزانه احساس راحت‌تری را به شما منتقل می‌کند، این مدل از شلوار‌ها به دلیل فاق بلندی که دارند در هنگام نشست و برخاست شما احساس تنگی و چسبیدن به بدن را نداشته در نتیجه به همین خاطر مقاوت بیشتری را به نسبت دیگر مدل‌ها دارند.

گزینه‌ای پرطرفدار؛ شلوارک راحتی مردانه  

در فصل‌های گرم سال بسیاری از آقایان تحمل گرما و شلوار‌هایی که در بالا معرفی کردیم را نداشته و راحتی بی‌نهایت در پوشش را به هر چیزی ترجیح می‌دهند به همین دلیل شلوارک‌ راحتی مردانه مناسب ترین گزینه برای این افراد خواهد بود؛ همچنین از آنجا که سطح تنوع در رنگ و مدل شلوارک‌ها گسترده است معمولا جوانان و نوجوانان بیشترین خریداران این محصول هستند.

 شلوار‌های نخی

همانطور که از اسم این مدل پیداست مواد به کار رفته در تولید این شلوار‌ها الیاف طبیعی مثل نخ بوده که در نتیجه به دلیل راحتی و کیفیت مناسبی که به شما ارائه می‌دهند مشتریان ثابت خود را دارند و صد البته با قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر تولید می‌شوند.

شلوار‌های پنبه‌ای

اگر راحتی و کیفت کار اولویت در خرید شماست پس خرید شلوارهای پنبه‌ای بهترین گزینه است، از آنجا که پنبه جز الیاف طبیعی است در نتیجه این مدل راحتی و سلامتی شما را تضمین می‌کند.

شلوار راحتی مردانه برای بیرون

در ادامه بسیاری از آقایان نیز هستند که جدای از آراستگی و زیبایی ظاهر، راحتی لباس بیرون هم برایشان در اولویت است، اول از هرچیز توجه داشته باشید که بسیاری از شلوار‌های جین معمولا تن خوری جذب دارند و بعد از مدتی جا باز نکرده که ما پوشیدن آنها را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم، اگر شما هم از طرفداران شلوار‌‌های راحتی هستید تا انتها همراه ما باشید تا به معرفی چندین نمونه شلوار‌ راحتی مردانه برای بیرون از منزل بپردازیم.

شلوار راسته مردانه

شلوار راسته مردانه

اگر به دنبال احساس راحتی در بیرون از منزل هستید پیشنهاد ما به شما این است که معمولا شلوار‌های جذب‌ جین و کتان را نپوشید و از شلوار‌های راسته که قسمت‌های پایین تا بالا را با پوششی غیر جذب و اندکی فضای باز در بر گرفته استفاده کنید، همچنین شلوار‌های پارچه‌ای راسته مردانه نیز گزینه مناسبی در این زمینه هستند که به دلیل نازکی جنس پارچه در روز‌های گرم سال راحتی و خنکی مطلوب را برای شما به همراه دارند.

انتخابی به روز با اسلش‌های بیرون از منزل

بسیاری آقایان جوان که هم‌پای مد پیش می‌روند از پوشیدن انواع مدل‌هایی که در بالا توضیح دادیم خسته میشوند؛ اگر شما هم به دنبال تنوع در سبک، استایل و امروزی بودن در میان هم نوعان خود هستید اسلش‌های بیرونی مناسب شماست. این مدل در کنار راحتی، تنوع در پوشش را نیز برایتان به همراه دارد.

اسلش‌های مردانه مخصوص بیرون از خانه انتخابی مناسب و کاربردی برای متفاوت پسندان است.

طراحی این مدل‌ از شلور‌های مردانه به گونه‌ای است که حالتی چند‌کاره داشته و می‌توان آن را مدلی بینابین نیز معرفی کرد؛ اسلش‌های بیرون از منزل با طراحی کش در مچ پا و همچنین مدل‌های دو تا چهار و حتی شش جیبه به گونه‌ای تولید شده‌اند که مناسب قرار‌های دوستانه بیرون از منزل هستند و حالتی غیر رسمی دارند، همچنین جز بهترین گزینه‌ها در حین مسافرت‌ به شمار می‌روند.

ریز نکته‌های خرید

همانطور که گفتیم بحث جنس مقوله مهمی است، پس اگر کیفیت بیشتری را می‌خواهید جنس بهتر و در مقابل هزینه بیشتری را باید بپردازید.

از دیگر نکته‌هایی که در هنگام خرید نباید فراموش کرد بحث آب رفتن و رنگ دهی درهنگام شست و شو است که به جنس شلوار مربوط می‌شود.

تولیدی لباس کرال

کرال با نیم قرن تجربه، تولید کننده محصولات مردانه با کیفیت است. به شما توصیه می‌کنیم که از محصولات تولیدی لباس زیر کرال دیدن فرمایید و در صورت تمایل به‌صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و به‌صورت پستی دریافت نمایید.

جهت ورود به فروشگاه کرال اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی با خریداران محترم

با توجه به مطالب و معرفی‌ انواع مدل‌ها که در بالا با یکدیگر مرور کردیم، پیشنهاد ما به شما این است که اول از هرچیز جنس کالای‌ مورد نظر خود را در الویت قرار بدهید.

هر یک از مدل‌های معرفی شده در بالا با توجه به کاربردشان در محیط مربوطه امکانات لازم را برای شما به همراه دارند، پس شما می‌توانید با توجه به کاربرد شلوار مورد نظر در منزل و حتی با توجه به محیط‌‌های بیرون از خانه همانند محیط کار، محیط ورزشی، و محیط‌‌های دوستانه شلوار راحتی‌ای که مدنظرتان هست را به آسانی انتخاب کنید.

جنتلمن‌ها همیشه با انتخابی مناسب و کاربردی به راحتی جسم و ذهن خود اهمیت می‌دهند، شما نیز می‌توانید با صرف دقت و وقت کافی جنتلمن و خوشتیپ‌ترین در میان جمع باشید ممنون که تا پایان این مطلب ما را همراهی کردید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *