با توجه به پیشرفت و گستردگی در صنعت مد همواره روز به روز شاهد تنوع چشمگیری در تولید لباس‌های زنانه هستیم. خریداران تنوع پسند همیشه به دنبال مدل‌های مد روز بوده تا بیش از پیش زیبایی خود را نشان دهند. لباس‌های بادی نیز یکی از مدل‌هایی است که در این گروه قرار می‌گیرد. اگر شما هم از طرفداران این سبک از لباس هستید در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی انواع مدل‌ها و کاربرد آنها بپردازیم.

لباس بادی چیست؟

از آنجا که کلمه بادی کلمه‌ای انگلیسی است به معنی بدن بوده و لباس‌های بادی که تماس و ارتباط مستقیم با بدن دارند نام خود را از این کلمه وام گرفته‌اند. در این سبک شکل ظاهری و طراحی لباس‌های بادی الهام گرفته از مایو‌های یک تکه می‌باشد.

درکل به لباسی که پوششی جذب و یک تکه داشته و معمولا تنگ باشد لباس بادی می‌گویند. توجه داشته باشید بادی‌های زنانه را با مدل‌های مایو اشتباه نگیرید که در ادامه به تفاوت آنها نیز می‌پردازیم. لباس‌های بادی معمولا به دلیل اینکه کاملا جذب بوده و زیبایی و برجستگی اندام شما را بهتر از چیزی که باید نشان می‌دهند طرفداران بیشتری را در مقایسه با دیگر مدل‌ها دارند.

بادی سیاه

لباس بادی مناسب چه کسانی است؟

با استفاده از این مدل لباس همواره پا‌ به پای مد در بین اطرافیان زبان زد باشید. همچنین افرادی که به زیبایی لباس‌زیر خود اهمیت داده و دوست دارند همیشه درمیان جمع متفاوت ترین باشند. ما به آنها انواع بادی‌های زیر زنانه را پیشنهاد می‌دهیم. در بادی‌های زنانه جنبه زیبایی ظاهری و فانتزی بودن محصول به نسبت راحتی آن بسیار بیشتر مطرح است. در نتیجه اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تحمل لباس‌های جذب و تنگ را نداشته بهتر است به هیچ وجه سمت این مدل‌ها نروید.

انواع لباس بادی و کاربرد آنها

ممکن است از خود بپرسید اصلا چرا باید این سبک از لباس‌‌ها را انتخاب کنیم؟ لباس‌های بادی متنوع بوده و کاربرد‌های متفاوتی دارند. مثلا بسیاری از آنها به بدن شما فرم داده و بعضی دیگر در زیر لباس مجلسی پوشیده می‌شوند که پوشش لباس شما را زیبا تر و یکدست تر می‌کنند. از بعضی دیگر به عنوان لباس‌های خواب استفاده می‌شود و دیگر مدل‌ها نیز به دلیل فانتزی بودن زیبایی و اعتماد به نفس شما را در هنگام پوشش افزایش می‌دهند. به همین دلیل این سبک از لباس ها در انواع مدل‌های مختلف تولید شده که به معرفی هر یک می پردازیم.

انواع بادی زنانه

معمولا تنوع در لباس‌های زنانه به نسبت مدل‌های مردانه درصد بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد در نتیجه بادی‌های زنانه در مدل‌هایی مانند: فانتزی، بادی لباس زیر، بادی شنا، بادی توری و همچنین بادی مجلسی طراحی و تولید می‌شوند که هرکدام با توجه به موقعیت خود کاربرد خاص خود را نیز دارند.

بادی زنانه یک تکه

از آنجا که تنوع در بادی‌ها زیاد بوده این سبک از لباس در مدل‌های مردانه و زنانه تولید شده که در این پست مدل زنانه محصول مورد نظر ماست. در تولید بادی زنانه از پارچه‌های متفاوتی مثل گیپور، تور، نخ، دانتل، چرم، ابریشم و… استفاده شده که به همین دلیل طرفدران زیادی را به خود اختصاص داده است. این مدل از محصول پوششی جذب و یک تکه داشته و در مدل‌های آستین دار و بدون آستین و تفاوت در انواع یقه برای خانم های خوش سلیقه طراحی و تولید می‌شود، هرچند که به مرور زمان مدل‌های دو تکه نیز بعد از مدتی وارد بازار شدند.

بادی ساده سیاه

بادی فانتزی

بعد از طراحی و تولید این محصول، مدل‌های فانتزی آن به دلیل جذابیت و طراحی خاصی که به همراه داشتند در کمترین زمان محبوبیت لازم را در بین خریدارن به دست آوردند. در این سبک بادی، جنبه ظاهری کار بیشتر مد نظر است. در مدل بادی فانتزی که گاهی به عنوان لباس خواب نیز می‌توان از آن استفاده کرد مدل‌های دو تکه هم تولید شدند. به همین دلیل و همچنین قیمت متوسطی که در اوایل تولید داشتند. این مدل معمولا بیشتر از دیگر مدل‌ها به فروش می‌رسند. از این مدل نیز می‌توان به عنوان لباس‌زیر‌های فانتزی استفاده کرد.

بادی زنانه فانتزی

بادی مخصوص زیر لباس (بادی زیرلباسی)

بادی‌ها همیشه هم جنبه فانتزی نداشته و در بسیاری اوقات بی آنکه دیده شوند به خوش فرمی بدن و جذابیت ظاهری شما  کمک شایانی می‌کنند. به همین دلیل طراحی جدیدی در این سبک از لباس صورت گرفت که به بادی زیر لباسی معروف است. این مدل به گونه ای طراحی شده که شما می‌توانید به راحتی آنها را در زیر لباس مورد نظر خود پوشیده و با خاصیت جذب و کشسانی که دارد برجستگی‌های بدن شما را بسیار بهتر از چیزی که باید نمایش دهد.

بادی

بادی مخصوص شنا

در بحث شنا و استخر‌های عمومی بسیاری از خانم‌ها به دلیل کلر استخر و همچنین عفونت‌هایی که به دنبال دارد به لباس شنای خود بسیار اهمیت می‌دهند به همین دلیل بادی‌های مخصوص شنا را به شما معرفی می‌کنیم، این سبک معمولا در مدل‌های یک تکه یا همان یکسره طراحی شده و تقریبا شباهتی با مایو‌های ورزشی دارند، در بحث بادی مخصوص شنا خاصیت جذب و تنگی لباس بیشتر از دیگر موارد مد نظر است، همچنین جنس بادی نیز اهمیت بسیاری داشته در نتیجه ما به شما مدل‌هایی از جنس پلی‌استر را پیشنهاد می‌کنیم، این الیاف مصنوعی به دلیل جذب رطوبت بالا، مقاوم در برابر کلر موجود در آب و همچنین عدم رنگ دادن در شست و شو، بهترین گزینه برای لباس شنای زنانه می‌باشد.

بادی شنا

بادی مجلسی

با معرفی این مدل به دنیای جذاب و پر طرفدار خانم‌ها وارد می‌شویم، لباس‌های مجلسی در هر سبکی همیشه جز گزینه‌های مورد علاقه خانم ها در حین خرید هستند به همین دلیل در روند ایجاد تنوع در بین لباس‌های مجلسی بادی‌ها نیز نقش پررنگی داشته و به مرور وارد این عرصه شدند. طراحی این سبک از لباس به گونه‌ای است که برعکس دیگر مدل‌ها قسمت‌های بیشتری از بدن را پوشش داده به طوری که می‌توانید به راحتی در مناسب‌های مختلف از آنها استفاده کنید. بادی‌های مجلسی با تنوع در قسمت آستین و یقه و گاهی استفاده از تور‌های مخصوص مدلی جذاب را به شما ارائه می‌دهند که قابل استفاده برای انواع مهمانی ومجالس ‌هاست؛ به عبارتی اگر به دنبال لباسی شیک و به روز بوده که زیبایی اندام شما را به خوبی نشان دهد بادی‌های مجلسی برای شما بهترین گزینه است.

بادی زیبا

بادی توری

از آنجا که خانم‌ها بیشترین وسواس را هنگام خرید لباس‌های‌زیر دارند‌‌ که البته بخش مهم و جذاب خرید نیز می‌باشد به همین دلیل با معرفی بادی‌های توری  در کنار شما هستیم. معمولا هر خانم با سلیقه‌ای بخشی از کمد یا کشو خود را به لباس‌زیر‌های جذاب و متنوع اختصاص می‌دهد، بادی‌های یک تکه و دو تکه توری جز این دسته از لباس‌زیر‌ها قرار می‌گیرند که در انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. به عبارتی می‌توان گفت بادی‌های توری و هارنس‌های فانتزی تقریبا از یک خانواده بوده، پس اگر از خرید‌هارنس‌های موجود در بازار راضی هستید می‌توانید با انتخاب بادی‌های توری زیبایی کمد خود را دوچندان کنید.

نکته‌های مهم و کاربردی در خرید بادی زنانه

 ۱. استفاده از کفش مناسب همراه بادی

بسیاری از بادی‌ها به گونه‌ای طراحی شدند که  با پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند اعتماد به نفس و زیبایی اندام شما را دو چندان نمایش می‌دهند. پس زمانی که از بادی‌های مجلسی استفاده می‌کنید بهتر است کفش‌های معمولی و حتی اسپرت را کنار گذاشته و کفش‌های پاشنه بلند مجلسی را در اولویت قرار دهید.

۲.دقت در جنس مورد نظر

بادی‌ها در جنس‌های نازک، ضخیم، پلاستیکی، توری و… تولید می‌شوند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر دوام و کیفیت کار مد نظر شماست؛ سعی کنید مدل‌هایی را انتخاب کنید که جنس پارچه ضخیم تر و بهتری دارند و از پلاستیک کمتری در آنها استفاده شده است.

۳.انتخاب رنگ تیره

هرچند که این بحث سلیقه‌ای است و اختلاف رنگ‌ها انتخاب‌‌های شما را متنوع تر می‌کند. اما از لحاظ روانشناسی استفاده از رنگ‌های تیره همانند مشکی جذابیت و اعتماد به نفس بیشتری را برای شما به همراه دارد.

۴.شست و شو

شست و شو از جمله مباحثی است که نحوه آن با جنس لباس کاملا در ارتباط است. از آنجا که کیفیت و مقاوم بودن لباس‌ها در هنگام شستن به مرور زمان از بین می‌رود در بحث شستن بادی‌های زنانه سعی کنید بیشترین احتیاط را داشته باشید. مثلا بادی‌های نازک، توری و گیپور دار را با دست، آرام و با آب ولرم بشورید یا اینکه آنها را جدا از لباس‌هایی که رنگ پس می‌دهند بگذارید.

۵.قیمت بادی زنانه

از آنجا که معمولا قیمت بادی‌های زنانه همانند هارنس‌ زنانه در رده‌های بالا قرار می گیرند. بهتر است لباس مورد نظر خود را با توجه به مدت زمانی که از آن استفاده می‌کنید انتخاب کنید. مثلا اگر در سال تنها چندین بار بادی خود را می‌پوشید به سمت مدل‌هایی با قیمت مناسب بروید و برعکس اگر استفاده مداوم و طولانی مدت داشته مدل‌هایی با قیمت بیشتر و در نتیجه کیفیت بهتر را انتخاب کنید.

جمع بندی پایانی

اگر بخواهیم به سوال لباس بادی چیست پاسخی مختصر و کلی بدهیم؛ بهتر است بگوییم این مدل جز آن دسته از لباس‌هایی است که با کمترین پوشش بیشترین تنوع در کاربرد را به شما ارائه می‌دهد. در انتها با  توضیح و معرفی انواع بادی‌های مربوطه اول از هر چیز سعی کنید جنس آن برایتان در اولویت باشد و بعد با توجه به کاربردی که مدنظرتان است به بررسی گزینه‌های دیگر بپردازید.

امیدواریم با انتخابی درست زیبایی خود را در اوج نگه دارید، ممنون که تا انتها همراه ما بودید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *