زیبایی و تناسب اندام مسئله‌ای است که همیشه برای بیشتر مردم اهمیت دارد. مخصوصا آقایانی که دوست دارند در هر جمعی اندامی برازنده‌ داشته و زبان زد عام و خاص باشند. به همین منظور انواع لباس‌های فرم دهنده بدن مانند گن ها طراحی و به فروش می‌رسند.

 ما در طول روز مدت زمان زیادی را از لباس‌های زیر استفاده می‌کنیم. این لباس‌ها با توجه به طیف تنوع گسترده کاربرد متفاوتی نیز دارند. برای بسیاری جنبه ظاهری محصول مد‌نظر است. همچنین بسیاری از افراد به دلیل احساس راحتی آنها را انتخاب می‌کنند.

اما آیا‌ کاربرد لباس‌های زیر تنها در این دو گزینه خلاصه شده یا با هدف‌های دیگر نیز به فروش می‌رسند؟

از دیگر مدل‌ و کاربرد‌های لباس زیر که بحث امروز ما است می‌توان به گن‌های لاغری مردانه اشاره کرد. اگر شما هم از خریداران این سبک از لباس‌ها هستید یا دوست دارید بیشتر با این محصول آشنا شوید، تا انتها ما را همراهی کنید.

گن مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

به عبارتی می‌توان گفت گن‌های لاغری در گروه لباس زیر قرار می‌گیرند. این سبک از لباس زیر به گونه‌ای طراحی شده که حالتی بسیار تنگ و خاصیتی کشسانی دارد و اندام شما را جمع و جور تر نشان می‌دهد.

در طراحی گن‌ها از پارچه‌هایی که کاملا متراکم هستند و حالت کشانی دارند، استفاده می‌شود. در نتیجه با فشار به قسمت‌های دارای چربی آنها را جمع کرده و به لاغر به نظر رسیدن اندام شما کمک زیادی می‌کند.

از جمله کاربرد‌های مهم گن لاغری مردانه می‌توان به تاثیر در لاغری و فرم دهی بدن اشاره کرد. پس بسیاری از آقایان شیک پسند با چنین هدفی گن متناسب خود را انتخاب می‌کنند.

از دیگر کاربرد‌هایی که باعث می‌شود بسیاری از خریداران چنین محصولی را بخرند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن اندامی خوش فرم
  2. لاغری و چربی سوزی
  3. تقویت عضلات بدن
  4. تاثیر در اعتماد به نفس

پس به طور خلاصه، گن لاغری مردانه لباس زیر تنگی است که خاصیتی کشسانی داشته و با توجه به مدل مربوطه، قسمت‌های خاصی از بدن را پوشش می‌دهد. همچنین به نشان دادن اندام شما در چندین سایز لاغر تر نیز کمک می کند.

از طرفی روند تولید گن‌های لاغری مردانه به صورتی است که هر مدل با توجه به طراحی مربوطه کاربرد خود را دارد. پس در ادامه همراه باشید تا به طور مفصل به معرفی انواع این گن‌ها و کاربرد هر یک بپردازیم.

انواع گن‌های مردانه

از آنجا که هر سبکی از لباس با هدف خاصی تولید می‌شود گن‌های مردانه نیز اینگونه‌اند. تنوع در طراحی این لباس‌ها باعث شده است که هر مدل کاربرد خاص خود را برای شما به همراه داشه باشد.

انواع مدل گن‌های لاغری در گزینه‌های زیر خلاصه می‌شود:

  1. گن رکابی مردانه
  2. گن لاغری مردانه
  3. گن مردانه یکسره
  4. گن مردانه اسلیم لیفت
  5. گن مردانه فریم تایم
  6. گن مردانه جلیقه‌ای
  7. گن مردانه شورتی
  8. گن مردانه پادار

اگر اضافه وزن دارید و به تناسب اندام خود اهمیت‌ می‌دهید تمامی مدل‌های بالا برایتان کاربردی هستند. اما کدام مدل بیشتر مناسب شماست؟ برای پاسخ به این سوال همچنان همراه ما باشید تا هر یک از این مدل‌ها را معرفی کنیم.

گن لاغری مردانه

گن لاغری از محبوب ترین و رایج ترین انتخاب‌های آقایان است. همانطور که از نام آن پیداست تنها هدف از طراحی این مدل لاغر کردن اندام شماست؛ فرایند لاغر شدن توسط این مدل به دو صورت مطرح است:

  1. اگر اضافه وزن دارید و زمان زیادی برای ورزش کردن ندارید؛ پوشیدن این گن می‌تواند مناسب شما باشد. طراحی به کار رفته در این مدل به گونه‌ای است که به دلیل تنگی و تعریق لازم قسمتی از چربی‌های اضافه بدن شما را آب می‌کند.
  2. اگر لاغر شدن و چربی سوزی مدنظرتان نیست و فقط دوست دارید گهگداری در مراسم‌ها و جلسات خاص اندامی خوش تیپ داشته باشید. این گن به شما کمک می‌کند که لباس رویی شما تن خوری خوش فرم جذاب داشته باشد.

تذکر: موارد ذکر شده توصیه پزشکی نیست و صرفا معرفی محصول است. استفاده از هر نوع گن برای کاربردهای پزشکی و لاغری می‌بایست با توصیه پزشک و مسئولیت خود فرد انجام شود.

گن مردانه پا دار

برای عده‌ای لاغری در قسمت پاها مد نظر است برای این مورداستفاده از گن لاغری پادار مناسب است. در اصل این محصول یک گن لاغری است که شورت دارد عده‌ای به آن شورت گنی نیز می‌گویند.

گن مردانه پادار

طراحی این مدل به گونه‌ای است که قسمت هایی از شکم، پهلو، ران و باسن را پوشش می‌دهد. با پوشش و لیفت کردن قسمت‌های نام برده اندام شما دو الی سه سایز لاغر ‌تر دیده می‌شود.

یکی از مشکلات گن مردانه پادار جمع و لول شدن آن در زیر لباس شماست. به همین دلیل بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که در قسمت بالایی دارای یک لبه سیلیکونی نرم و راحت هستند.

کاهش سایز توسط این مدل در حدی مشخص است که به محض پوشیدن تفاوت مشهود است. همچنین در صورت استفاده از برندهای مرغوب معمولا احساس ناراحتی و بوی نامطبوع ندارند.

بافت پارچه و طراحی این مدل به گونه‌ای است که تهویه هوا به راحتی صورت می‌گیرد. در نتیجه احساس راحتی لازم را به شما منتقل می‌کند.

گن مردانه یکسره

این مدل تقریبا ترکیبی از گن رکابی و گن لاغری پادار است. طراحی آن به گونه‌است که از قسمت سرشانه شروع شده و تا نیمه ران‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد.

گن مردانه یکسره

از ویژگی‌های محصول گن یکسره مردانه:

  1. پوشش دهی زیاد و مناسب
  2. داشتن الیاف بیرونی و با کیفیت
  3. دوخت یکدست بدون برجستگی
  4. مناسب برای عمل‌های جراحی یا حتی پیشگیری از آن

گن مردانه یکسره از جمله گن‌هایی است که کاربرد‌های بسیار زیادی دارد. و می‌تواند گزینه مناسبی برای افراد زیر باشد:

  1. آقایانی که سابقه عمل لیپتوماتیک شکم و پهلو دارند.
  2. مناسب برای اصلاح اندام‌هایی که حالتی غیر استاندارد دارند.
  3. پیشگیری از ایجاد قوز و افتادگی شانه.
  4. اصلاح طرز نشستن
  5. ایجاد فشار استاندارد و جلوگیری از کمرد درد.
  6. کاهش سایز دلخواه

تذکر: موارد ذکر شده توصیه پزشکی نیست و صرفا معرفی محصول است. استفاده از هر نوع گن برای کاربردهای پزشکی و لاغری می‌بایست با توصیه پزشک و مسئولیت خود فرد انجام شود.

اگر می‌خواهید با یک تیر چند نشان بزنید گن یکسره مردانه بهترین انتخاب برای شماست که در بیشتر موارد ارزش هزینه کردن را دارد.

گن مردانه اسلیم لیفت

گن مردانه اسلیم لیف محصولی با کیفیت از کشور چین است این مدل با شباهتی به گن رکابی قست های بالاتنه را به خوبی پوشش می‌دهد.

 استفاده از الیاف طبیعی در گن مردانه اسلیم لیف باعث شده که احساس راحتی بی‌نظیری را تجربه کنید.

پوشش دهی و خوش فرمی بدن توسط این گن به نسبت گن لاغری بسیار بیشتر بوده و در زیر لباس شما بدون هیچ ردی به راحتی پنهان می‌شود.

همچنین الیاف خاصی در بافت این گن به کار رفته که باعث می‌شود با هر نوع پوستی سازگاری داشته باشد و حساسیت‌های رایج را برای شما ایجاد نکند.

گن مردانه اسلیم لیفت

گن مردانه اسلیم لیف به دلیل پوشش دهی 70 درصدی و پوشش نقاطی که بیشترین تجمع چربی را دارند جز رایج ترین و محبوب ترین انتخاب های خریداران است. اگر شما هم بیشتر با هدف پوشش دهی و چربی سوزی از گن‌ها استفاده می‌کنید، این مدل کاملا مناسب شماست.

در طراحی گن مردانه اسلیم لیفت فنر و سیم‌های رایج جای خود را به الیاف طبیعی می‌دهند. با انتخاب این مدل اندامی خوش فرم را در کنار بهترین حس تجربه کنید.

گن مردانه فرم تایم

این گن در بین خریداران به با کیفیت‌ترین مدل معروف است. گن فرم تایم معمولا در مدل‌های یقه گرد و آستین حلقه‌ای طراحی می‌شود.

گن مردانه فرم تایم

پوشش دهی در این محصول به گونه‌ای است که از قسمت کمر به بالا را در بر می‌گیرد. همچنین بخاطر خاصیت انعطاف پذیری، در هنگام کار مشکلی برای شما به وجود نمی‌آورد.

 از ویژگی‌های کاربردی گن مردانه فرم تایم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. کیفیت و کارایی بسیار بالا
  2. فرم دهی مناسب
  3. خاصیت کشسانی و دوام زیاد
  4. استفاده از بافت مخصوص برای تهویه هوا
  5. ضد خارش و حساسیت
  6. پیدا نبودن در زیر پیراهن

نکات مهم در خرید گن مردانه

در هنگام خرید گن باید به موارد متعددی توجه کنید تا یک انتخاب خوب داشته باشید که در ادامه مهم‌ترین نکات خرید این محصول را بررسی می‌کنیم:

اولویت همیشگی؛ جنس گن

از آنجا که گن‌ها تماس مستقیم با بدن دارند بهتر است اول از هر چیز به برند و جنس محصول دقت کنید. تا در تماس با پوست شما حساسیت ایجاد نکند.

سایز مناسب

اگر بهترین کیفیت و برند ممکن را هم انتخاب کنید اما سایزی متناسب با بدن شما نداشته باشد ارزش کاربرد گن کاملا از بین می‌رود و کارکرد مناسب را به همراه نخواهد داشت.

به همین دلیل انتخاب سایز‌های بزرگ تاثیر آن را از بین برده و سایز‌های کوچک علاوه بر فشار بر پوست و بافت های بدن، می‌تواند عوارض خطرناکی هم داشته باشد. پس همیشه مناسب ترین سایز را انتخاب کنید.

دقت در مدل

از آنجا که قرار است هزینه زیادی را صرف خرید خود کنید بهتر است از قبل درباره انواع مدل‌ها تحقیق کرده و مدلی را انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را برای شما دارد.

تعریق و تهویه هوا

ایجاد تعریق مناسب و همچنین تهویه هوا از مهمترین ویژگی‌های یک گن با کیفیت است. این دو گزینه در سلامت اندام شما مخصوصا نقش بسزایی دارند.

انتخاب رنگ مناسب

گن‌های مردانه معمولا در رنگ‌های سفید، مشکی و گاهی کرمی تولید می‌شوند.

 انتخاب رنگ مربوطه به رنگ پیراهن شما بستگی دارد. سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که از زیر پیراهن شما مشخص نباشد.

معمولا انتخاب‌های درست شامل متناسب بودن رنگ گن‌ها با رنگ پیراهن شماست.

طراحی گن لاغری

گن‌ها نیز همانند دیگر لباس‌های زیر طراحی‌های متنوعی دارند. مناسب ترین طراحی مدلی است که چربی‌های اضافی و ضعف‌های اندام شما را به خوبی پوشش دهد.

همچنین برجسته نشان دادن قسمت‌هایی مثل سینه و باسن و حفظ تناسب اندام از دیگر ویژگی‌های یک طراحی کاملا مناسب است.

قیمت گن‌های موجود در بازار

قیمت‌ گن‌های لاغری با کاربرد، جنس و کیفیت ساخت آنها رابطه مستقیم دارند. طبیعتا گنی که بیشترین و بهترین کاربرد را داشته باشد قیمت بالایی نیز در ازای آن باید پرداخت.

 به هیچ وجه سلامتی خود را فدای حراجی و ارزانی‌ها نکنید. با توجه به تنوع در تولید گن‌ها قطعا مدل‌هایی کاربردی با قیمت مناسب نیز پیدا می‌شوند.

نکات مهم در نگهداری و شست و شو گن لاغری

گن‌های لاغری از مهمترین لباس‌ زیر‌های کاربردی هستند که همیشه در ضروری ترین مواقع به داد ما می‌رسند. پس به همین دلیل و همچنین صرف هزینه بالا بهتر است در نگهداری آنها از نهایت توان و دقت خود استفاده کنیم.

نحوه شست و شوی گن لاغری

به این نکته دقت داشته باشید که استفاده و شستن مداوم باعث کاهش طول عمر آنها می‌شود. با توجه به مدل مربوطه شما با دو روش دستی و ماشینی می‌توانید آنها را بشورید.

در هر دو روش به هیچ وجه از آب داغ استفاده نکنید و در روش ماشینی دور ملایم را انتخاب کنید. هنگام آب کشی نیز اصلا آنها را نچلانید.

انتخاب شوینده مناسب

وفاداری گن‌ها زمانی اثبات می‌شود که برای شما هیچ حساسیتی ایجاد نمیکنند؛ اما در هنگام شست و شو به نوع مواد شوینده حساسیت نشان می‌دهند.

به دلیل بافت مخصوص گن‌های لاغری و حساسیت در شستن سعی کنید مواد شوینده‌ای را انتخاب کنید که آنزیم‌های آن تا حدودی ملایم باشد. شوینده‌های قوی آسیبی جدی به لباس شما می‌زنند.

صابون‌ها بهترین شوینده برای گن‌ها است. دیگر شوینده‌ها نیز بهتر است بدون سفید کننده، نرم کننده، کلر و دیگر مواد افزودنی باشند.

روش مناسب خشک کردن گن مردانه

به دلیل بافت مخصوصی که در گن‌ها به کار رفته گرما و حرارت بالا خاصیت کشسانی آنها را به مرور از بین می‌برد. به همین دلیل آنها در معرض نور مسقیم خورشید و حتی گرمای رادیاتور‌ها قرار ندهید.

گن‌ها را برعکس روی طناب بیندازید و بهتر است در سایه و دور از نور مستقیم خورشید خشک شوند. این روش در جلوگیری از کش آمدن بافت لباس و طول عمر آن موثر است.

هوای آزاد و بدون نور مستقیم بهترین گزینه برای خشک کردن این نوع از لباس زیر می‌باشد.

سخن پایانی

 این سبک از لباس زیر به گونه‌ای طراحی شده که دارای کیفیت و طول عمری بالاست و شما می‌توانید با نگهداری صحیح مدت زمان زیادی ازآنها استفاده کنید.

 اما با این وجود مواردی مثل تعریق زیاد، کلر‌ها، شست و شوی نادرست و دیگر مباحثی که قبلا آنها را توضیح دادیم باعث کاهش طول عمر لباس شما می‌شود.

با رعایت تمامی نکات شما می‌توانید با صرف هزینه مناسب کاربردی ترین گن مناسب خود را انتخاب کرده و باعث افزایش طول عمر آنها شوید.

در آخر مثل همیشه پیشنهاد ما به تمامی خریداران این است که در اولویت بودن کیفیت و جنس لباس مربوطه را هرگز فراموش نکنید.

داشتن بهترین انتخاب و رضایت مندی شما باعث خوشحالی ما است. با انتخابی عالی سلامتی و تناسب اندام خود را تضمین کنید. ممنون که تا انتها در کنار ما بودید.  


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *