لباس‌زیر زنانه در مقایسه با لباس‌زیرهای مردانه دارای تنوع بیشتری است در نتیجه طیف گسترده‌ تری از انواع مدل‌ها را شامل می‌شود. و طبیعتا نکات بیشتری را در انتخاب این محصول باید در نظر گرفت که به آنها شاره می‌کنیم.

مهمترین نکات قابل توجه مخصوصا برای بانوان عزیز که معمولا در نواحی تناسلی حساسیت بیشتری نسبت به آقایان دارند را در ادامه بررسی می‌کنیم. اول از هر چیز جنس لباس‌زیر، مدل، کاربردی بودن آن و در آخر قیمت شورت، مورد نظر است که در ادامه به طور مفصل به توضیح هر یک می‌پردازیم.

راهنمای خرید شورت زنانه

قبل از هرچیز بانوان عزیز طبق اولویت‌های خود به راحتی می‌توانند محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

بسته به اولویت شما، فروشنده نیز مدل مورد نظر را به شما پیشنهاد می‌دهد. اما گاهی سود و منفعت‌های فروش در لا‌به‌لای مدل‌ها جای خود را به جنس اصلی می‌دهند. اما پیشنهاد ما به شما توجه به موارد بیشتری است که ادامه به آن می‌پردازیم.

بیشتر اوقات، زیبایی ظاهری ملاک اولیه بانوان عزیز است و طبیعتا لباس‌زیر از این قاعده مستثنی نیست. لطفا در این زمینه بیشتر به فکر سلامتی خود بوده و ملاک زیبایی را در رده های بعدی قرار دهید.

همانطور که می‌دانید حساسیت زنان در مقایسه با مردان در قسمت های تناسلی بسیار بیشتر است. همچنین بحث فرآیند طبیعی بدن یعنی دوران قاعدگی که مراقبت‌های ویژه خود را دارد مطرح است. در نتیجه در وهله اول به جنس لباس زیر خود که ضامن سلامتی پوست و بدن شماست اهمیت بیشتری بدهید و بعد به دیگر ملاک‌های خود بپردازید.

شورت زنانه

تاثیر جنس پارچه در انتخاب شورت زنانه

همانطور که پیش‌تر گفتیم بهتر است که جنس لباس‌زیر مورد نظر را در اولویت قرار دهید.

اما سوال همیشگی این است که چه جنس پارچه‌هایی را در روند خرید انتخاب کنیم؟

همانطور که می‌دانید در تولید انواع لباس‌زیر از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می‌شود که طبیعتا لباس‌زیر‌های تولید شده از الیاف طبیعی مثل پنبه، و لباس زیر گیاهی مانند بامبو و… کاملا سالم و طبیعی هستند. در نتیجه جنس بهتری را به شما ارائه می‌دهند. و در مقابل لباس‌هایی با الیاف مصنوعی مثل پلاستیک و دیگر مواد مصنوعی معمولا نتیجه‌ای جز حساسیت و عفونت‌های پوستی برای شما به همراه ندارند.

چه مدل شورت‌هایی مناسب شماست

لباس‌زیر‌های زنانه با توجه به کاربردشان در انواع متفاوتی برای مشتری‌های خاص خود تولید می‌شوند در نتیجه بعد از بحث جنس مورد نظر شما، با توجه به کاربرد لباس زیرمورد ‌نظر، مدل شورت خود را انتخاب ‌کنید.

چند مورد از انواع مدل شورت‌های زنانه

۱. شورت‌های کلاسیک و همیشگی

این مدل شورت‌ها از خیلی سال پیش در عرصه فروش بوده و خریدارهای محبوب و همیشگی خود را دارد. و همچنان در بین مشتریان جز لباس‌زیرهای محبوب قرار می‌گیرد. شورت کلاسیک بسیار راحت و آزاد است. همچنین این مدل پوشش دهی خوبی را در قسمت های مربوطه ارائه می‌دهد. پس اگر به دنبال مدل مناسبی برای استفاده روزانه از لباس زیر و حتی دوره قاعدگی خود هستید، شورت کلاسیک بهترین گزینه‌ای است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شورت‌های پادار (شبه مردانه)

این مدل از شورت زنانه معمولا شبیه به لباس‌زیر مردانه بوده و در قسمت ران پوششی مستطیلی شکل را دربر می‌گیرد. همین ویژگیِ پوشش‌دهی بالا دلیل بر انتخاب بیشتر این نوع محصول در بین خریداران است. همچنین بعضی به اشتباه به خاطر همین ویژگی از این مدل شورت در دوران قاعدگی استفاده می‌کنند. که این مدل لباس‌زیر گزینه مناسبی در این زمینه نیست.

شورت‌های مدل تانگ

در این نوع شورت‌ها که معمولا حالتی فانتزی شکل دارند، بیشتر جنبه ظاهری و زیبایی برای مشتری‌های خاص خود مطرح است. و فقط قسمت‌های جلو وعقب بدن را پوشش می‌دهد و از لحاظ کاربردی بیشتر در مسائل زناشویی کاربرد دارد؛ با این وجود، همیشه جزو پرطرفدار‌ترین مدل‌ها است.

شورت تانگ زنانه

شورت‌های فرانسوی

این مدل شورت‌ها همیشه گزینه دلخواه و پرطرفدار مشتری های ثابت خود بوده است که با کمی شباهت به مدل کلاسیک زیاد مورد استفاده قرار‌ می گیرد. با این تفاوت که در قسمت‌های ران پوشش کمتری را ایجاد می‌کند و برای استفاده روزانه نیز گزینه خوبی می تواند باشد.

شورت‌های جی‌استرینگ

این مدل شورت نیز در دسته‌ای از لباس‌زیرهای فانتزی قرار ‌میگیرند. پوشش دهی فقط در قسمت جلو بدن آن هم با یک برش مثلثی صورت است و در پشت و بقیه اجزا مثل کمر و استخوان لگن بند‌ها قرار گرفته این مدل شورت بیشتر کاربرد ساحلی داشته و زمانی که فرد قصد دارد حمام آفتاب بگیرد گزینه مناسبی خواهد بود و همانند مدل تانگ جز پر طرفدارترین در بین مشتریان می‌باشد.

شورت جی استرینگ

شورت‌های گنی

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به خوش فرمی بدن خود با استفاده از انواع شورت‌ها اهمیت می‌دهید این قسمت اختصاصی برای شما توضیح داده شده است. همانطور که از اسم این مدل پیداست با خاصیت گن دار بودن گزینه بسیار مناسبی برای خوش فرمی بدن و استفاده در زیر لباس‌های مجلسی و مهمانی‌های دوستانه است. به دلیل پوشش بالایی که این مدل شورت دارد قسمت زیادی از سطح بدن را در بر گرفته و حتی گاهی تا بالای ناف را پوشش می‌دهد. شورت‌های گنی که در بین افرادی با فیزیک بدنی کمی چاق جز محبوب‌ ترین ها است. این شورت در دو نوع حلقه‌ای و پادار تولید شده و به فروش می‌رسد.

شورت گنی

شورت‌های بدون درز و دوخت

برای بعضی از افراد بسیار مهم است که وقتی لباسی می‌پوشند خط دوخت لباس‌زیرشان به هیچ وجه مشخص نباشد. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید و حساسیت زیادی در این زمینه دارید، پیشنهاد ما به شما شورت‌های بدون درز و دوخت است که در رقابت با دیگر مدل ها به راحت‌ترین معروف بوده و کمترین برجستگی کوچکی را در زیر لباس شما ایجاد نکرده و بدون هیچ رد دوختی کاملا صاف، نرم و راحت احساس اطمینان خاطر لازم را به شما منتقل می‌کنند.

ست‌های فانتزی شورت و جوراب

جدای از مدل‌های کاربردی که در بالا به طور خلاصه توضیح دادیم، همیشه ست‌های لباس‌زیر و شورت و جوراب‌های فانتزی با هدف و کاربرد در زمینه زناشویی و جنبه ظاهری و فانتزی، مشتریان خاص خود را دارد. این ست ها مناسب استفاده های روزانه نیستند و معمولا به شورت‌های توری یا لامبادا معروف هستند و به فروش می‌رسند. بیشتر این مدل ها پوشش بالایی ندارند و فقط جنبه ظاهری آنها مد نظر است. و معمولا با کمترین مقدار پارچه استفاده شده در روند تولید، بیشترین قیمت را به نسبت مدل‌های دیگر از آن خود می‌کنند.

‌ریز نکته‌های بهداشتی

درفصول گرم سال مثل تابستان و حتی گاهی بهار بدن تعریق بیشتری دارد و در نتیجه رطوبت در قسمت‌های تناسلی بیشتر می‌شود و عفونت‌‌های قارچی و باکتری‌های خاص خود را به دنبال دارد. برای همین پیشنهاد ما به شما این است اگر به دلایل مختلف نمی‌توانید زود به زود استحمام کنید؛ تا استحمام بعدی برای تعوض لباس زیر خود صبر نکنید و آن را عوض کنید. و اگر این کار برایتان مقدور نیست، ‌می‌توانید از پد‌های کوچک روزانه برای جلوگیری از عفونت‌ها و حتی گاهی ترشحات استفاده کنید.

در مبحث شست و شوی لباس زیر نیز همیشه سعی کنید لباس‌زیرهای خود را جدای از بقیه لباس‌ها شسته و در ماشین لباس‌شویی نگذارید.

همچنین درباره فرآیند خشک شدن لباس‌ها، بعد از شست و شو آنها را مقابل نور مستقیم آفتاب پهن کنید تا اگر ذره‌ای باکتری‌ به جا مانده از بین برود و با خیال راحت مجددا از لباس‌زیر خود استفاده کنید.

چگونه سایز شورت زنانه را انتخاب کنیم؟

سوالی ساده که گاهی ذهن بعضی خریداران را به خود مشغول می‌کند. شما خیلی راحت با توجه به فیزیک بدنی خود و سایز‌های موجود در بازار می‌توانید سایز مناسب خود را انتخاب کنید. اما گاهی در فروش‌های آنلاین که جنس در دسترس نیست و همچنین حساسیت‌های خریداران مطرح است انتخاب سایز به این راحتی ها اتفاق نمی‌افتد

شما می‌توانید با در نظر گرفتن عرض (قسمت کمر) و همچنین فاق ( سطح بین پا و ران) بر حسب سانتی‌متر سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در بحث انتخاب سایز شورت زنانه عرض لباس را بدون خاصیت کشسانی لباس محاسبه کنید.

سایزبندی استاندارد شورت زنانه

استاندارد معمولی که برای انتخاب لباس‌زیرهای زنانه صورت می‌گیرد؛ در هر کشور با توجه به فرهنگ و فیزیک بدنی افراد متفاوت است. در فروشگاه لباس زیر کرال سایزبندی استاندارد به همراه راهنما ارائه شده است.

سایزهای شورت زنانه:

سایز کوچک:

دورکمر 74-67 سانتی‌متر، دور باسن 98-91 سانتی‌متر

سایز متوسط:

دور کمر 81-74 سانتر‌متر، دور باسن 105-98 سانتی‌متر

سایز بزرگ:

دور کمر88-81‌ سانتی‌‌متر، دور باسن 112-105 سانتی‌متر

سایز بزرگتر:

دور کمر 98-88 سانتی متر، دور باسن 120-112 سانتی‌متر

سایز خیلی بزرگ:

دور کمر 108-98 سانتی متر، دور باسن 128-120 سانتی‌متر

توجه داشته باشید سایز انتخابی شما زمانی استاندارد است که تقریبا تمامی قسمت مربوطه مثل برجستگی‌های باسن، قسمت جلویی و کمر را پوشش دهد. همچنین هنگام پوشیدن بدن و ران‌ها را تحت فشار قرار نداده و احساس راحتی را به شما منتقل کند. از دیگر نکته‌هایی که در این قسمت باید مورد توجه قرار بگیرد، رد و جای خط شورت و ایجاد قرمزی روی پوست شماست. همیشه سعی کنید سایزی را انتخاب کنید که جای قرمزی شورت روی بدن شما از خود به جا نگذارد.

و در آخر با توجه به کاربرد، نیاز و سایز مورد نظر هر مدلی را که انتخاب کردید سعی کنید لباس‌زیرهایی تولید شده با الیاف طبیعی باشند. در انتخاب لباس‌های زیر خود دقت داشته باشید تا پوشیدن آنها در حفظ سلامت پوست و بدن شما موثر باشد.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *