شاید در گذشته لباس زیر چندان اهمیتی نداشت و مردم بعدها به اهمیت این لباس‌ها پی برده‌اند. این لباس‌ها علاوه بر سلامتی افراد در زیباتر جلوه دادن لباس‌های اصلی افراد نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. رکابی یکی از انواع زیرپوش های مردانه است که بدون شک با آن آشنایی دارید. شما چقدر با انواع مدل‌های رکابی مردانه آشنا هستید؟ آیا تا کنون تنها از یک نوع محصول استفاده کرده‌اید؟ برندهای مختلفی انواع رکابی را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. ما در این مطلب را شما را با انواع رکابی آشنا می‌کنیم‌.

رکابی یقه گرد قرمز

رکابی یقه گرد

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های رکابی در بین مردان، رکابی یقه گرد است. همانطور که از نامش پیداست، یقه این رکابی‌ها گرد است و از مزایای آن پوشیدن راحت این محصولات است. هنگام به تن کردن و یا از تن درآوردن بسیار راحت خواهید بود. این محصول از نظر رنگ و جنس تنوع بسیار بالایی دارد و از محصولات بسیار پرفروش در کشور است. شما به هر فروشگاهی مراجعه کنید، بدون شک این مدل از رکابی‌ها را خواهد داشت. این نشان از پرطرفدار بودن این محصول در سراسر دنیا می‌باشد. شما نیز بدون شک از این نوع رکابی استفاده کرده‌اید. برندهای زیادی در حال تولید این نوع رکابی هستند و این مسئله باعث شده است تا محصولات متنوع در بازار موجود باشد تا هر کس با توجه به سلیقه خود مدل منتخب خود را به تن کند.

رکابی مردانه یقه خشتی

از مزایای رکابی می‌توان به خنک نگه داشتن بدن در هر شرایطی اشاره کرد. یکی دیگر از انواع رکابی مردانه، رکابی یقه خشتی است. این مدل محبوب در یقه خود در اطراف گردن دو پارچه دارد که با عرض کوچک قسمت جلو و عقب آن را به هم متصل می‌کند. در این مدل نیز رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید با مراجعه به هر فروشگاه اینترنتی لباس زیر مانند کرال رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سایز لباس زیر بسیار حائز اهمیت است و نباید از این مورد غافل بود. در این مدل خوشبختانه انتخاب سایز چندان دشوار نیست و شما با کمی اطلاعات می‌توانید محصول مناسبی را تهیه کنید.

رکابی یقه باز

رکابی یقه باز

این مدل از رکابی‌ها نیز پرطرفدار است. از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به یقه خشتی دارد. اما با کمی دقت به یکپارچه بودن آن پی خواهید برد. از نظر دوام این رکابی‌ها نام آوازه هستند و زیبایی منحصر به فردی نیز دارند. برای انتخاب سایز مناسب، می‌توانید از راهنمای سایز رکابی‌ها کمک بگیرید. با پیشرفت تکنولوژی بستر خرید و فروش آنلاین این مهم را فراهم کرده تا شما بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن اجناس مختلفی را تهیه نمایید. از مزایای این محصول می توان به حفظ یقه لباس و جلوه زیباتر اشاره کرد.

رکابی ورزشی مردانه

رکابی ورزشی مردانه

اگر ورزشکار هستید، بدون شک از این رکابی‌های محبوب استفاده کرده‌اید. طول این محصولات نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر است و البته تنوع محصولی بسیار بالایی در این مدل وجود دارد. یکی از کاربردهای رکابی ورزشی برای جلوگیری از گرم شدن زیاد بدن در هنگام تمرین است. همچنین برخی از مدل‌های آن ضد تعریق است و تعریق را جذب می‌کند. این مدل برای جلوگیری از تعریق اضافی هنگام فعالیت های ورزشی و ورزش حرفه‌ای استفاده می‌شود.

رکابی بدنسازی

یکی دیگر از مدل‌های رکابی ورزشی مردانه، رکابی بدنسازی است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود است. با گسترش ورزش بدنسازی در ایران نیز محبوبیت این رکابی‌ها بالا رفته و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

شاید با افرادی که با مدل‌های طرح‌دار در باشگاه‌ها در حال تمرین هستند، مواجه شده‌اید. طرح‌ها و رنگ‌های منحصر به فرد هر کسی را می‌تواند وسوسه کند تا یکی از این محصولات را تهیه کند. شما می‌توانید مدل دلخواه خود را به راحتی از فروشگاه‌های آنلاین انتخاب کنید. امکان مقایسه کالا در فروشگاه‌های آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که بهترین محصول را تهیه کنید.

شاید بعد از جنس رکابی، طرح‌های روی رکابی مهم‌ترین فاکتور خرید برای افراد زیادی است. با توجه به جنس، برند، طرح و رنگ قیمت این محصول متغیر است و باید در هنگام خرید به قیمت محصولات نیز توجه داشته باشید.

آستین-حلقه-ای-زرد

رکابی یقه هفت

در معرفی انواع مدل‌های رکابی، به رکابی یقه هفت رسیدیم. اگر با این مدل آشنایی ندارید، بدون شک با شنیدن نامش هفتی بودن یقه‌اش را در ذهنتان تجسم کردید. این مدل بیشتر آستین حلقه‌ای یقه هفت است اما به نام رکابی یقه هفت هم به فروش می‌رسد.

از جنس‌های مختلفی برای تولید این محصول استفاده می‌شود که از محبوب‌ترین جنس‌ها می‌توان به رکابی یقه هفت نخی اشاره کرد. در این رکابی ناحیه‌های کمتری از بدن با پارچه پوشش داده می‌شود و بهترین گزینه برای مناطق گرم است. یکی از مزایای یقه هفت این است که اگر شما دکمه بالایی پیرهنتان را به هر دلیلی نبسته باشید، بقیه رکابی‌ها مشخص می‌شوند، اما رکابی یقه هفت دیده نمی شود.

رکابی یقه خشتی قرمز

رکابی یقه بندی

از انواع رکابی، می‌توان رکابی یقه بندی را نیز نام برد. همانطور که از نامش مشخص است در یقه این رکابی‌ها از بند استفاده می‌شود و این در نوع خود یک تنوع به شمار می‌رود. افراد زیادی با آشنا شدن با این رکابی‌ها در بسیاری از محیط‌ها از این محصول استفاده کرده‌اند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. بهترین روش برای خرید رکابی مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین است تا با مقایسه کالا محصول ایده آل خود را پیدا کنید و آن را سفارش دهید.

رنگ‌های رکابی مردانه

یکی از مهم‌ترین فاکتور در خرید انواع مدل‌های رکابی مردانه، رنگ است. برندهای مختلف از رنگ‌های زیادی استفاده می‌کنند تا طرفداران زیادی داشته باشند. از رنگ‌های پرطرفدار می‌توان به زرد، سفید، آبی، قرمز، طوسی و… اشاره کرد. شما به چه رنگی علاقه دارید و مایل هستید رکابی‌تان به آن رنگ باشد؟ با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید و محصول خود را سفارش دهید.

رکابی سفید ساده

جنس‌های رکابی

همانطور که قبلا اشاره شد و یقینا خودتان نیز واقف هستید و می‌دانید رکابی‌ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. یکی از دسته‌بندی‌های رکابی‌ها را می‌توان از نظر جنس دانست. برندهای مختلف از جنس‌های ویژه‌ای برای تولید این محصول استفاده می‌کنند تا هر کس با سلیقه خود محصولی را در تن داشته باشد.

یکی از متریال‌های به کار گرفته شده در تولید رکابی‌ها پارچه پنبه است. طبق تحقیقات بهترین جنس برای لباس‌های زیر پنبه است و می‌توان از با خیالی آسوده از این محصولات استفاده کرد. این جنس هیچ آسیبی به پوست نمی‌رساند و به طور کلی باعث گرم بودن بدن در هر شرایطی می‌شود. شاید قیمت این محصولات به نظر بالا باشد اما از نظر کیفیت و کارایی نیز فوق العاده هستند. پنبه بیشترین تاثیر را در حفظ دمای طبیعی بدن در مقایسه با اجناس دیگر دارد. از مزایای دیگر جنس پنبه ضد حساسیت بودن آن است.

رکابی‌های پنبه‌ای یا اصطلاحا نخی بیشترین طرفدار را جهان دارند و با ویژگی‌های ساده‌ای که دارند، توانسته‌اند از هر نظر توجه مشتریان را به خود جلب کنند. به این نکته دقت کنید که باید جنس رکابی صددرصد پنبه باشد تا بتواند به عنوان محصول خوب شناخته شود وگرنه با ترکیب برخی الیاف نمی‌توان محصول مورد نظر را ایده آل دانست. پارچه پنبه‌ای صددرصد طبیعی می‌تواند رطوبت بیشتری را جذب نماید.

الیاف مصنوعی یا همان پلاستیک، متریال دیگری است که در تولید زیرپوش‌ها از آنها استفاده می‌شود. با استفاده از این رکابی‌ها امکان ناراحتی‌های پوستی افزایش پیدا می‌کند و همچنین رطوبت و عرق بدن را نمی‌توانند به طور کامل جذب نمایند. با این اوصاف مشخص است که گزینه مناسبی برای خرید نیستند. اما با این حال افراد زیادی هستند که از این محصولات نیز در برخی مواقع استفاده می‌کنند.

رکابی کرال کویین

تاثیر برند در کیفیت رکابی مردانه

همانطور که گفته شد، مدل‌های رکابی مردانه بسیار زیاد است و یکی از دلایل آن تعدد کارخانه‌ها و تولیدی‌های این محصول می‌باشد. حتما شما نیز می‌دانید که برند در قیمت هر محصولی می‌تواند تاثیر گذار باشد. دلیل تاثیرگذاری نام برند در قیمت، کیفیت محصولات تولیدی آن برند است. شاید محصولی با رنگ و سایز یکسانی از دو برند مختلف در بازار باشد و قیمت متفاوتی داشته باشند. علت این امر کیفیت و جنس رکابی مورد نظر است. هر برندی محصول خود را با یک تکنولوژی مشخص تولید می‌کند و از مواد اولیه مشخصی بهره می‌گیرد. به این ترتیب شما نیز بهتر است محصولات خود را از برندهای معروف مانند کرال کویین انتخاب کنید تا از کیفیت آنها آسوده خاطر باشید.

جمع بندی

انتخاب لباس زیر امروزه به دلیل تنوع بالای محصول بسیار دشوار شده است. از لباس‌های زیر محبوب مردان می‌توان به رکابی اشاره کرد که در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود.

رکابی بهترین انتخاب برای پوشیدن در زیر لباس‌های آستین کوتاه است. چرا که هیج اثری از خود باقی نمی‌گذارد و لباس شیک و متین دیده می‌شود.

از انواع رکابی می‌توان به رکابی یقه گرد، یقه خشتی، یقه باز، ورزشی، یقه هفت، بدنسازی و یقه بندی اشاره کرد.

بدون شک کیفیت محصولات برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت است و هر محصولی که کیفیت بالایی داشته باشد، طرفداران زیادی نیز خواهد داشت.

در این مطلب شما با مدل‌های رکابی مردانه آشنا شدید و اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین مدل ایده آل خود را تهیه نمایید. تنوع محصول، امکان مقایسه کالاهای مختلف و پرداخت در محل از مزایای روش خرید آنلاین است که باعث شده است تا افراد زیادی به این روش خریدهای خود را انجام دهند.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *