مقدمه

لباس‌های زیر از مهم‌ترین خریدهای بانوان محسوب می‌شوند و به همین دلیل برندهای مختلف حساسیت خاصی در تولید این اجناس دارند. کارخانه‌ها و تولیدی‌ها برای فروش بیش‌تر، روز‌به‌روز محصولات باکیفیت‌تری را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. یکی از این لباس‌های زیر، شورت است که علاوه‌بر طرح و مدل، جنس آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

برای جلوگیری از بیماری‌هایی که در ناحیه تناسلی زنان رایج است، استفاده از شورت‌های مناسب برای همه توصیه می‌شود. در این مطلب انواع مدل‌های شورت زنانه را برایتان معرفی خواهیم کرد تا هنگام خرید اشراف بیشتری به انواع مدل‌ها داشته باشید.

انواع مدل‌های شورت زنانه

با پیشرفت علم و تکنولوژی مدل‌های مختلفی از شور‌ت‌های زنانه تولید و به بازار عرضه می‌شود که شمارش آن‌ها تقریبا ممکن نیست. ما در این مجال می‌خواهیم بهترین مدل‌های شورت زنانه را معرفی کنیم که هر یک ویژگی‌ها و کاربردهای ویژه‌ای دارند.

تنوع محصول همواره به نفع مصرف کننده است تا محصول دلخواه خود را از بین انواع مختلف پیدا کند و از آن استفاده نماید.

شورت فانتزی زنانه

تنوع محصول در این نوع از شورت‌های زنانه بسیار زیاد است و زیر شاخه‌های زیادی دارد. شورت فانتزی زنانه از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به پلی استر، گیپور، پلی آمید و… اشاره کرد.

ضد عرق و ضد حساسیت بودن شورت زنانه بسیار حائز اهمیت است و در تولید این نوع از محصولات به این مورد نیز توجه شده است.

شورت پادار زنانه

یکی از انواع قدیمی مدل‌های شورت زنانه، این مدل است که دیدن آن‌ها شما را به یاد شورت‌های مردانه می‌اندازد. هر کدام از محصولات ویژگی خاصی دارند و افراد به این دلیل از آن‌ها استفاده می‌کنند.

شورت پادار زنانه پوشش بسیار مناسبی دارند و کل قسمت باسن و ناحیه تناسلی را می‌پوشاند. در قسمت ران پوشش مستطیل شکلی دارند و به همین دلیل در زیر دامن‌های کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در دوران قاعدگی این شورت‌ها می‌توانند کارایی مناسبی داشته باشند.

شورت کلاسیک زنانه

این مدل از راحت‌ترین و قدیمی‌ترین مدل‌های شورت زنانه است. این محصولات را شما در بسته‌های چند تایی بارها و بارها خریده‌اید و با هر لباسی که دوست داشته‌اید، بر تن کرده‌اید.

کسانی که از لباس چسبان استفاده می‌کنند، نباید از این نوع شورت‌ها بپوشند، چرا که خط شورت به صورت کامل عیان می‌شود. این شورت‌ها نیز برای دوران قاعدگی گزینه مناسبی هستند. همیشه طرح‌های قدیمی در بازار وجود دارند و افراد زیادی به دلایل مختلف این مدل‌ها را برای خرید انتخاب می‌کنند.

شورت هیپسترز Hipsters زنانه

پیش‌رفت تکنولوژی در همه جا تاثیر خود را نشان داده است. از تنوع مدل‌های شورت زنانه می‌توان به این نتیجه رسید که این پیشرفت در این زمینه نیز گل کرده است. در شورت هیپسترز Hipsters زنانه، فاق کوتاه در نظر گرفته شده و در کنار آن کش کمر روی باسن جای می‌گیرد.

با این اوصاف پوشش این شورت‌ها نیز در ناحیه پهلوها مناسب است و از آن‌ها در زیر جین‌ها و دامن‌های فاق کوتاه می‌توان استفاده کرد. سلیقه‌ها مختلف است و هر شخصی می‌تواند با توجه به سلیقه خود، رنگ و طرح‌ مورد علاقه خود را انتخاب کند.

شورت برزیلی زنانه

شاید برای شما جالب نباشد، اما طراحان لباس زیر با نهایت توجه به ترکیب مدل‌های مختلف می‌پردازند تا مدل‌های جدید و بهتری را وارد بازار کنند. شورت برزیلی زنانه به‌صورت ترکیبی از مدل هیپسترز و تانگ طراحی شده و افراد زیادی از این ترکیب استقبال کرده‌اند.

در سواحل استفاده از این شورت‌ها که هم پوشش مناسبی از ناحیه تناسلی دارد و هم کش قوی دارد، بسیار رایج شده است. این محصولات را می توان در سه دسته معمولی، گره یک طرفه و گره دو طرفه دسته بندی کرد. طراحی و کیفیت مناسب این شورت‌ها روزبه‌روز به طرفداران آن اضافه می‌کند.

شورت Tanga

یکی دیگر از مدل‌های شورت زنانه که می‌توان از آن‌ها در ساحل استفاده کرد، شورت تانگا است. شباهت اسمی تانگ و تانگا در طراحی نیز مشاهده می‌شود. در شورت Tanga قسمت جلو نسبت به مدل تانگ باریک‌تر است. یکی دیگر از تفاوت این دو مدل پهن بودن شورت تانگا نسبت به مدل تانگ است. با این حال این مدل اروپایی در بسیاری از کشورها به فروش می‌رسد و برندهای مختلفی این محصول را به تولید انبوه می‌رسانند.

شورت V Kini

اگر شما اهل بازار رفتن و خرید لباس باشید، احتمالا با مدل‌های v شکل شورت‌ها آشنا هستید. ساختار این محصولات نیز برای بسیاری از افراد جذاب است و برندهای مختلفی این مدل را به تولید انبوه رسانده‌اند.

شورت V Kini در عین راحتی، زیبایی منحصر‌به‌فردی دارد که می‌تواند توجه هر بانویی را به خود جذب کند. از مشخصات این محصول می‌توان به گیپور منعطفی که در دور کمر استفاده می‌شود، اشاره کرد.

شورت Cheekster

اگر به دنبال یک شورت زیبا هستید، در بین مدل‌های شورت زنانه، این مدل را در لیست خرید خود داشته باشید. در شورت Cheekster مقدار کمی از باسن به دلیل لبه‌های پایینی کوتاه دیده می‌شود، اما طرح‌ها و رنگ‌های این مدل می‌تواند دل هر بانویی را با خود ببرد. بدون شک در فروشگاه‌های مختلف وقتی با این مدل آشنا شوید، خود را به خرید این مدل واردار می‌کنید.

شورت Caged Bikini

شاید شما این شورت‌ها را با نام شورت قفسی شناخته‌اید. بندهای متعدد و متقاطع که شکل قفس را تداعی می‌کند، دلیل نامگذاری این مدل است. شورت Caged Bikini نیز خواهان خاص خود را دارد و برخی از افرادی که خاص پسند هستند از این مدل بهره می‌گیرند.

این بندهای متعدد در پهلوها، پشت و روی شکم دیده می‌شوند. این مدل یکی از مدل‌های محبوب اروپایی است و طرفداران ویژه‌ای دارند.

شورت Seamless panties (بدون درز)

در معرفی انواع مدل‌های شورت زنانه به مدل بدون درز رسیدیم. نام این محصول گواهی این را می‌دهد که هیچ درز و دوختی در این مدل وجود ندارد. راحتی بی‌بدیل شورت Seamless panties را در هیچ مدل دیگر نخواهید یافت.

این محصولات برای استفاده با لباس‌های امروزی مثل لباس‌های چسبان است. بیشترین استفاده از این مدل با لباس‌های توری است که بدن به‌طور کامل مشخص می‌شود و استفاده از این نوع شورت جلوه خوبی دارد.

شورت Control Briefs

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که شکم و پهلوی چاقی دارید، خرید این مدل از شورت‌ها برایتان توصیه می‌شود.

کارخانه‌ها به فکر تمام افراد هستند و محصولاتی که هر فردی بتواند نیاز خود را برطرف کند به بازار عرضه می‌کنند. اصلی ترین شاخصه شورت Control Briefs فاق بلند آن است. برای اینکه اندام این افراد دچار اذیت نشود، متریال بسیار خوبی در تولید این محصولات به کار گرفته می‌شود.

شاید این مدل بهترین گزینه برای بانوان بعد از دوره بارداری باشد و البته با لباس‌های جذب نیز برای فرم دادن، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شورت Adhesive Panty (چسبنده)

در انواع مدل‌های شورت زنانه، نوبت به معرفی شورت چسبنده رسیده است. این شورت‌ها نیز فاقد بند هستند و تقریبا می‌توان گفت طراحی نزدیکی با شورت‌های سی استرینگ دارند. شاید تفاوت عمده و مهمی که این دو مدل دارند، مربوط به جنس آن‌ها است.

این روزها به دلایل مختلف بسیاری از افراد رو به استفاده از شورت‌های تنگ آورده‌اند که معایب و محاسن آن‌ها باید در نظر گرفته شود. شورت Adhesive Panty در بسیاری از فروشگاه‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شود.

شورت C-String

شورت C-String زنانه

این مدل خاص و جذاب را باید در لیست جالب‌ترین طراحی‌های شورت زنانه جای داد. شباهت محصول به حرف C انگلیسی سبب شده است تا در نگاه اول سوالاتی در ذهن مشتری به‌وجود آید. شورت C-String نیز فاقد بند است و همانند یک انبر منعطف به بدن شما قالب می‌شود. این مدل از سری مدل‌های شیک و جوان‌پسند است و روز‌به‌روز به طرفداران آن افزوده می‌شود. در رابطه‌های عاشقانه بهترین گزینه این مدل است.

شورت French-cut

 یکی دیگر از مدل‌های محبوب شورت در بین زنان، شورت French-cut است که طراحی کاملا کلاسیک دارد. انحنای برش بیشتر در قسمت دور ران از تفاوت‌های اصلی این مدل با مدل کلاسیک است.

پوشش این مدل نسبت به مدل کلاسیک کم‌تر است اما طراحی و نقش‌های فوق‌العاده زیبایی دارد. شما نیز با شلوارهای فاق بلند می‌توانید از این لباس زیر مناسب استفاده کنید.

شورت لامبادا زنانه

احتملا شما این مدل از شورت‌ها را با عنوان شورت بندی می‌شناسید. شورت لامبادا زنانه شهرت فراوانی در جهان دارد و در جای جای جهان فروش بالایی دارد.

در این محصولات از یک بند باریک دور کمر که شبیه رشته است، استفاده می‌شود و تنها ناحیه تناسلی با پارچه پوشش داده می‌شود.

قسمت باسن به طور کامل باز باقی می‌ماند و با اینکه پوشش کاملی ندارد، اما راحتی بسیار خاصی تجربه می‌شود. این مدل از مدل‌های شورت زنانه در زیر لباس‌های مجلسی به کار گرفته می‌شوند تا هیچ ردی از شورت دیده نشود.

شورت تانگ thong

در این مورد قبلا بحث شد و به تفاوت‌های این مدل با مدل تانگا اشاره کردیم. شورت تانگ (thong) حدود ۷ سانتی متر زیر کمر جای میگیرد‌.

اگر بخواهیم طراحی این مدل را برایتان شرح دهیم، باید به یک دور کمر ضخیم و دو قطعه مثلثی شکل در جلو و عقب اشاره کنیم.

از این مدل بسیاری از بانوان با پیراهن‌های کوتاه و جذب استفاده می‌کنند. این مدل از بهترین و محبوب‌تربن مدل‌های بازار است و می‌توان در لیست بهترین طراحی‌ها آن را جای داد. این مدل از زیرمجموعه‌های شورت لامبادا است.

شورت G-String

یکی دیگر از انواع شورت لامبادا، شورت G-String است. در این مدل نیز مانند مدل تانگ از قطعه مثلثی برای پوشش ناحیه تناسلی استفاده شده است‌. در قسمت پشتی هیچ پوششی وجود ندارد. این شورت‌ها همانطور که می‌دانید زیاد جنبه پوششی ندارند و تجملی هستند. در سواحل بسیاری از بانوان بعد حمام آفتاب از این مدل شورت استفاده می‌کنند.

شورت بیکینی

یکی دیگر از مدل‌های شورت زنانه مدل بیکینی است که در جوامع زیادی طرفداران خاص خودش را دارد. از این شورت‌ها می‌توان برای شنا در مکان‌های عمومی بهره برد.

اولین بار این مدل در کشور هند ظهور کرد و هم‌اکنون نیز در سواحل هند زنان زیادی این مدل از شورت‌ها را به تن می‌کنند.

برای خرید این مدل و مدل‌های دیگر بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و از اصل بودن کالاها یقین حاصل کنید. این شورت‌ها با بهترین جنس‌های ممکن تولید می‌شوند و در کنار راحتی بدن، زیبایی ظاهری خوبی نیز دارند.

شورت پشت باز زنانه

از جمله مدل‌های محبوب زنان در کشورهای اروپایی، مدل شورت پشت باز زنانه است. این مدل از شورت‌ها نیز به دلیل این‌که تنها ناحیه جلوی بدن را پوشش می‌دهند، طراحی‌های خاصی دارند.

برندهای زیادی این مدل از شورت‌ها را در کارخانه‌های خود تولید می‌کنند و در سراسر جهان طرفداران خود را پیدا کرده‌اند.

قیمت محصولات به دلیل نوسانات ارز و دلار در کشور متغیر هستند و برای خرید باید از چند فروشگاه معتبر قیمت این اجناس را استعلام کرد. اگر شما نیز به این مدل‌ها علاقه مند هستید، بهتر است شورت‌های مختلفی را باهم مقایسه کنید و از بین مدل‌های شورت زنانه، بهترین مدل را با سلیقه خود انتخاب کنید.

شورت جلو باز زنانه

برخی از زنان مایلند از شورت جلو باز زنانه را به خاطر راحتی استفاده کنند. در این مدل از شورت‌ها ناحیه باسن با پارچه‌هایی از جنس‌های بسیار عالی پوشش داده می‌شود و در قسمت جلو تنها یک بند پهن استفاده می‌شود.

زوجین جوان از این شورت‌ها استقبال کرده‌اند و اکنون به یک نوع پرفروش در دنیا تبدیل شده است.

شورت توری

همان‌طور که از نام این مدل مشخص است، در طراحی تمام بخش‌های این شورت از تور استفاده شده است. طرح‌های جذاب و استفاده از دور کمر پهن و گیپور از مشخصه‌های این محصولات می‌باشد.

شورت توری نیز در دنیا شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد. بدون شک تنها با یک نگاه شما نیز برای خرید این مدل از مدل‌های شورت زنانه اقدام خواهید کرد.

شورت لنگه دار

شاید این مدل را بیش‌تر در مدل‌های مردانه دیده باشید، اما در مدل‌های زنانه نیز از این مدل قدیمی استفاده می‌شود. در دوران قاعدگی می‌توانید از شورت لنگه‌دار استفاده کنید تا راحتی را در این دوران حس کنید. هر شورت کاربرد ویژه‌ای دارد و به همین دلیل می‌توانید از این شورت‌ها نیز در مواقع نیاز استفاده کنید.

جمع‌بندی

لباس‌های زیر اهمیت زیادی از نظر نظافت دارند. جنس این محصولات بیش از پیش مورد توجه است و برندهای مختلف در کنار جنس‌های مختلف مدل‌های متنوعی نیز طراحی کرده‌اند و جنس شورت‌های زنانه در این میان اهمیت زیادی دارند. ما دراین مطلب انواع مدل‌های شورت زنانه را برایتان معرفی کردیم.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *